Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 40 of 54
  1. #1
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183

    Robbing the cradle(according to someone).....but so worth it :)

    My trip to LA was outstanding but I missed you guys (heehee)........esp You D-END.

    Here's a pic or two of him. .

    And no Big KLG you can't have him!
    Last edited by Commando_Barbi; 12-25-2005 at 11:22 PM.

  2. #2
    anaBROLIC's Avatar
    anaBROLIC is offline Only The Strong Survive
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    East Coast
    Posts
    4,563
    ehh.. lookin small.... lol jk..

  3. #3
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Funny he keeps tellin me he's small too .... hmmm maybe it's true. Gotta stop drinking I guess!

  4. #4
    Polska's Avatar
    Polska is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    3,129
    Wow, he looks outstanding! Is he a member of the board C.B.?

  5. #5
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    No...not yet....Maybe some day . Girl gotta have a place to come gripe about her man ya know . Hee hee

  6. #6
    Blown_SC is offline Retired Vet
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Canada
    Posts
    6,917
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    Funny he keeps tellin me he's small too .... hmmm maybe it's true. Gotta stop drinking I guess!
    Oh man, I'm gonna let that go...

    Nice to hear you had fun!

  7. #7
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by Blown_SC
    Oh man, I'm gonna let that go...

    Nice to hear you had fun!
    Hmmmmm maybe I should edit that !!!! LOL

  8. #8
    anaBROLIC's Avatar
    anaBROLIC is offline Only The Strong Survive
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    East Coast
    Posts
    4,563
    Is that SC?? haha

  9. #9
    KGBnine is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Yorktown
    Posts
    3,623
    wow...dude is shredded.

  10. #10
    MASStermind's Avatar
    MASStermind is offline Banned
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    In the ghetto
    Posts
    457
    confused here are you banging this dude? What do you mean by robbing the cradle? He looks kinda old.

  11. #11
    Alex2's Avatar
    Alex2 is offline Senior Member
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    R these guns registered?!
    Posts
    1,433
    Quote Originally Posted by phatmark
    Is that SC?? haha
    I thought the same, LOL

  12. #12
    radar1234's Avatar
    radar1234 is offline Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    canada
    Posts
    829
    you might want to get ahold of extreme makeover- home edition and do something about that apartment!

  13. #13
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by MASStermind
    confused here are you banging this dude? What do you mean by robbing the cradle? He looks kinda old.
    Banging is such a crass term. LOL

    He's my boyfriend....and betting by New Years...he's gonna be my fiance.

    He's 28 and Im 37. His age isn't a problem for me. It was directed at someone comparing his thinking that at 22 it was OK to screw a 14 year old to me having a relationship with a 37 yo.

  14. #14
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,511
    Quote Originally Posted by MASStermind
    confused here are you banging this dude? What do you mean by robbing the cradle? He looks kinda old.
    Inside joke between her and another member who implied that she was doing so.

    14 YR OLD ? CB?

  15. #15
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by BigMike J
    Inside joke between her and another member who implied that she was doing so.

    14 YR OLD ? CB?
    LOL Not sure I would consider it a joke....well.....I guess if you consider how stupid he sounded....ya I guess it was a joke.

  16. #16
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by radar1234
    you might want to get ahold of extreme makeover- home edition and do something about that apartment!

    Yep that's the truth. Funny thing is I thought the same thing when I saw it. He just bought the place and it needs a total over haul. He's never home to do it. When I go back we are going to empty the place out and hire a general contractor to remodel the kitchen and living room and add a second story which will contain the master suite and a Dojo for his martial arts school. Now he teaches in Ingelwood in a community center...he wants to be able to teach at his house. He teaches kids from all over the "hood" for free and when he isn't teaching them to kill people (kidding) he tutors them in their school subjects. On top of all that he has a day job as a computer security consultant and is going to go back to school here soon to become a Lawyer. So the house has not been a priority.

    Told him if he wants to move me to South Central..........he better do something with that!

  17. #17
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,511
    Quote Originally Posted by radar1234
    you might want to get ahold of extreme makeover- home edition and do something about that apartment!
    haha.. my thoughts exactly.. well sorta.

    My thought was **** he could atleast get a nice room. **** 20 dollar motels.

    Just playing withya CB

  18. #18
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by BigMike J
    haha.. my thoughts exactly.. well sorta.

    My thought was **** he could atleast get a nice room. **** 20 dollar motels.

    Just playing withya CB
    LOL it's cool. You should have seen my face when I saw it. BUT he wants to make it nice for me and that's what matters.

  19. #19
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by aXe
    wow...dude is shredded.
    He hasn't started dieting yet either but his next show is a ways away.

  20. #20
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,511
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    LOL it's cool. You should have seen my face when I saw it. BUT he wants to make it nice for me and that's what matters.
    :::GAY MIKE SAYS::: Don't let go of that man girl he's a catch... keep his ass in the boat.

    haha.. seriously from the way your typing you are on cloud 9 right now.

    It's a wonderful feeling ey.

  21. #21
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Big KLG keeps trying to steal him from me....and now I gotta watch you too???

    Trust me......he's firmly on the hook. Gonna name my first born after Mart, cause if he hadn't abandoned me at the Mr. O, I wouldn't have met him.


    Quote Originally Posted by BigMike J
    :::GAY MIKE SAYS::: Don't let go of that man girl he's a catch... keep his ass in the boat.

    haha.. seriously from the way your typing you are on cloud 9 right now.

    It's a wonderful feeling ey.

  22. #22
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,511
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    Big KLG keeps trying to steal him from me....and now I gotta watch you too???

    Trust me......he's firmly on the hook. Gonna name my first born after Mart, cause if he hadn't abandoned me at the Mr. O, I wouldn't have met him.

    Some would call that fate

  23. #23
    statuZ's Avatar
    statuZ is offline Banned
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    in your brainz
    Posts
    903
    what is his bulking cycle looking like?

  24. #24
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by statuZ
    what is his bulking cycle looking like?
    He's natural

  25. #25
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by BigMike J
    Some would call that fate
    Ya know. Started off a friend from Jordan was supposed to meet me there, canx at the last min. If he had been there and if Mart hadn't abandoned me...I might not of met him.

    It's long over due. Kissed enough frogs.....I got my prince.

  26. #26
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,511
    What did his bro do to land up in prison if not asking too much info..?

    Just curious.

  27. #27
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by BigMike J
    What did his bro do to land up in prison if not asking too much info..?

    Just curious.
    Parking tickets

  28. #28
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,511
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    Parking tickets

    haha.. ok gotcha

  29. #29
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by BigMike J
    haha.. ok gotcha
    Ya they are pretty brutal when you get more than one! Gotta hate it!

  30. #30
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,511
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    Ya they are pretty brutal when you get more than one! Gotta hate it!
    For real.

  31. #31
    Lostsoul's Avatar
    Lostsoul is offline Associate Member
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Aussie
    Posts
    404
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    Banging is such a crass term. LOL

    He's my boyfriend....and betting by New Years...he's gonna be my fiance.

    He's 28 and Im 37. His age isn't a problem for me. It was directed at someone comparing his thinking that at 22 it was OK to screw a 14 year old to me having a relationship with a 37 yo.
    Hey, I know from experience that older chicks are the best, my last gf was 36 and I'm 27, he's happy cuz older chicks are horny, and your happy cuz he's younger. Nothing wrong with that barbi, go girl.

  32. #32
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Hey CB what are his stat's?

  33. #33
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,511
    In my experience older women are hornier the younger ones.

    better too

  34. #34
    MASStermind's Avatar
    MASStermind is offline Banned
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    In the ghetto
    Posts
    457
    Quote Originally Posted by Lostsoul
    Hey, I know from experience that older chicks are the best, my last gf was 36 and I'm 27, he's happy cuz older chicks are horny, and your happy cuz he's younger. Nothing wrong with that barbi, go girl.
    I disagree, the best girls are the shy young virgins. You get to teach them everything and once they open up they are so sex hungry they want to try everything and do it non stop all day long. Plus they want to please you so bad cause youre older. Also its nice doing a chick with no condom no worries.

    I would have to say in general the best chicks are the ones that come out of bad situations and you are the one that saves them. They tend to be more loving. I say this at the risk of sounding like a homo but I like to make passionate love instead of just banging away. Older women try too much to be wild and fake orgasms etc. And plus c'mon whats better than a nice tight firm titty.
    Last edited by MASStermind; 12-14-2004 at 03:06 PM.

  35. #35
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by needmorestrength
    Hey CB what are his stat's?
    I know he's 5'9 and 220ish right now.

  36. #36
    MASStermind's Avatar
    MASStermind is offline Banned
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    In the ghetto
    Posts
    457
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    I know he's 5'9 and 220ish right now.


    I think he was referring to his stats down there

  37. #37
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by MASStermind
    I think he was referring to his stats down there
    LOL That's just WRONG!!!

  38. #38
    decadbal's Avatar
    decadbal is offline Banned
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    North Charlotte
    Posts
    11,924
    jacked..great pics.. hes my ht.. im bigger..hahahaha

  39. #39
    MASStermind's Avatar
    MASStermind is offline Banned
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    In the ghetto
    Posts
    457
    Quote Originally Posted by Decadbal
    jacked..great pics.. hes my ht.. im bigger..hahahaha

    are you as ripped and proportionate? Dudes more than jacked, hes got a greaet physique

  40. #40
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    One word for you

    WHATEVER!!!!!!!!!!!!!!

    but to each their own.

    And what does "No condom" worries mean LOL

    Quote Originally Posted by MASStermind
    I disagree, the best girls are the shy young virgins. You get to teach them everything and once they open up they are so sex hungry they want to try everything and do it non stop all day long. Plus they want to please you so bad cause youre older. Also its nice doing a chick with no condom no worries.

    I would have to say in general the best chicks are the ones that come out of bad situations and you are the one that saves them. They tend to be more loving. I say this at the risk of sounding like a homo but I like to make passionate love instead of just banging away. Older women try too much to be wild and fake orgasms etc. And plus c'mon whats better than a nice tight firm titty.

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •