Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 40 of 53

Thread: Arrrgh :(

  1. #1
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183

    Arrrgh :(

    I'm bored, lonely and I know I'm gonna regret saying this.......need to get laid.

    This long distance stuff is gonna get old fast. He's coming up here on the 11th. Until then well.............I suffer .

    On top of it there's this little ghetto ho from the class that he teaches that has been throwing herself at him since she found out about me and I'm losing my patience with her. I need to go down there and educate her on manners and respect.

    Have taser will travel.

    Ok end of MY rant.

  2. #2
    houseofpain's Avatar
    houseofpain is offline Banned
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    fl
    Posts
    1,847
    need to get laid, i love hearing a woman say that
    ~HOP

  3. #3
    cjp85's Avatar
    cjp85 is offline Member
    Join Date
    May 2003
    Location
    SD_CALI
    Posts
    754
    Yep, long distance does suck. It's breaking me and my girl apart because I absolutely hate talking on the phone. If you want it to work it will though. Good luck.

  4. #4
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by houseofpain
    need to get laid, i love hearing a woman say that
    ~HOP
    Im 37, in my prime ........ I have my needs!!!

  5. #5
    Money Boss Hustla's Avatar
    Money Boss Hustla is offline Retired Moderator
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Canada
    Posts
    8,101
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    Im 37, in my prime ........ I have my needs!!!
    You know where I'm at!

  6. #6
    houseofpain's Avatar
    houseofpain is offline Banned
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    fl
    Posts
    1,847
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    Im 37, in my prime ........ I have my needs!!!
    well i am 22 and full of test, i have mine as well
    ~HOP

  7. #7
    KGBnine is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Yorktown
    Posts
    3,623
    Quote Originally Posted by Money Boss Hustla
    You know where I'm at!
    Well canada is a long way from hell. ANd a bit colder too. lol

  8. #8
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by cjp85
    Yep, long distance does suck. It's breaking me and my girl apart because I absolutely hate talking on the phone. If you want it to work it will though. Good luck.
    We are doing pretty well but I hate not having him close. We are lucky that I have a free military flight that goes every weekend......but I can't travel right now .

    Good luck...I feel you.

  9. #9
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    OK while Im at it, since you are all so generous....I need $50,000. Come on big boys....who's gonna rescue me now?

  10. #10
    houseofpain's Avatar
    houseofpain is offline Banned
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    fl
    Posts
    1,847
    we can compromise on the sex thing but 50,000 no way
    ~HOP

  11. #11
    KGBnine is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Yorktown
    Posts
    3,623
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    OK while Im at it, since you are all so generous....I need $50,000. Come on big boys....who's gonna rescue me now?
    And I thought you were different from other women, when you are just like them...money hungry!!

  12. #12
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by houseofpain
    we can compromise on the sex thing but 50,000 no way
    ~HOP
    Fair weather friend!!!!

  13. #13
    houseofpain's Avatar
    houseofpain is offline Banned
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    fl
    Posts
    1,847
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    Fair weather friend!!!!
    LMOA
    ~HOP

  14. #14
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by aXe
    And I thought you were different from other women, when you are just like them...money hungry!!
    Nah......I just wanna pay off all my bills so I can retire and move to LA . If I was money hungry I would ask for 5,000,000

  15. #15
    Lostsoul's Avatar
    Lostsoul is offline Associate Member
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Aussie
    Posts
    404
    So barbi wants $50,000 for sex? wow you must be pretty good in the sack hun.

    I can relate to L/D relationships they suck, but it builds good communication.
    Last edited by Lostsoul; 01-25-2005 at 11:34 PM.

  16. #16
    ReX357's Avatar
    ReX357 is offline "Toughest & Best Looking Guy Around Here"
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Behind you
    Posts
    3,845
    Hey barb, will the long distance last forever or it is just temporary? Is he staying for good after the 11th?

  17. #17
    tycin's Avatar
    tycin is offline Anabolic Member
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Vancouver/Edmonton
    Posts
    3,717
    hey cb dont forget im only an hr and a half away!!

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    I.C.U.
    Posts
    1,011
    Handcuffs????????????

  19. #19
    seanw's Avatar
    seanw is offline Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    Aussie in Singapore
    Posts
    2,372
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    I'm bored, lonely and I know I'm gonna regret saying this.......need to get laid.

    This long distance stuff is gonna get old fast. He's coming up here on the 11th. Until then well.............I suffer .

    On top of it there's this little ghetto ho from the class that he teaches that has been throwing herself at him since she found out about me and I'm losing my patience with her. I need to go down there and educate her on manners and respect.

    Have taser will travel.

    Ok end of MY rant.
    **** CB I have spent my enitre life thinking women only do it because they have to, not because they actually need it. Now you have shattered a life time of illusions.

  20. #20
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by Lostsoul
    So barbi wants $50,000 for sex? wow you must be pretty good in the sack hun.

    I can relate to L/D relationships they suck, but it builds good communication.
    LOL NOOOO I want SEX AND $50,000 they don't have to come from the same person .

    It is hard and we do talk a lot.......I swore I would never do the long distance thing.....but he's worth it.....so Im trying.

  21. #21
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by seanw
    **** CB I have spent my enitre life thinking women only do it because they have to, not because they actually need it. Now you have shattered a life time of illusions.

    LOL SOOOOORRY

  22. #22
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    He's just coming for the weekend . He's got too much going on down there to stay here.

    Quote Originally Posted by ReX357
    Hey barb, will the long distance last forever or it is just temporary? Is he staying for good after the 11th?

  23. #23
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    THanks for all the offers of support. Nice to know you all care so much about my happiness .

    Off to cardio.

    C.B.

  24. #24
    palme's Avatar
    palme is offline Rosie Member
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Sweden
    Posts
    6,649
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    LOL NOOOO I want SEX AND $50,000 they don't have to come from the same person .

    It is hard and we do talk a lot.......I swore I would never do the long distance thing.....but he's worth it.....so Im trying.
    I cant help you with the $50,000 but maybe fear factor can?


    The sex bit im all up for toh Your call

  25. #25
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,545
    50,000?!!! That's it?!!! The Check is in the mail sweetie! Don't drop it on the way to the bank though....no telling how high that thing will bounce...you might not be able to catch it. hahahahaha

  26. #26
    palme's Avatar
    palme is offline Rosie Member
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Sweden
    Posts
    6,649
    Quote Originally Posted by Juggernaut
    50,000?!!! That's it?!!! The Check is in the mail sweetie! Don't drop it on the way to the bank though....no telling how high that thing will bounce...you might not be able to catch it. hahahahaha
    Dude...

  27. #27
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,545
    Quote Originally Posted by palme
    Dude...
    Dude'r! hahahaha

  28. #28
    BOUNCER is offline Retired Vet
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    IRELAND.
    Posts
    7,772
    See, the usual suspects didn't reply, BECAUSE THEIR ALL GAY!.

    Where's Deca and his little fairies when you need them?.

  29. #29
    SwoleCat is offline AR Hall of Fame
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    25,778
    LMFAO @ "ghetto ho"........

    Man, I love those myself.

    ~SC~

  30. #30
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Hahaha CB you n him should just get some web-cams that will keep you entertained! And yea kick that hoes ass..but if you do get a video of it, chick fights rock

  31. #31
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    LOL You guys are great. I can always count on you to make me smile when I don't feel like it.

    As far as ms. ghetto.......I'm not gonna kick her ass.....I'm gonna flaunt what she wants in her face...... my relationship!!!! I don't have to touch her LOL..... her jealousy will do enough damage!

  32. #32
    IronFreakX's Avatar
    IronFreakX is offline Banned
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    U.S.A.
    Posts
    8,803
    give the lil ghetto hottie my pic and shell be off ur back

  33. #33
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    LOL You guys are great. I can always count on you to make me smile when I don't feel like it.

    As far as ms. ghetto.......I'm not gonna kick her ass.....I'm gonna flaunt what she wants in her face...... my relationship!!!! I don't have to touch her LOL..... her jealousy will do enough damage!
    Hahah awwww no Cat fight? Damit

  34. #34
    jonnytour's Avatar
    jonnytour is offline Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    cAnAdA, EH
    Posts
    679
    That's gotta suck CB. Perhape in the meantime you might purchase a Battery Operated Boyfriend....if you don;t allready have one. It may not be the same but it should get the job done. I apolagize if I have embarassed you or any others...I am just being realistic. I feel ya' thoug sweetie. Needmore's idea of the web cams is a good one too. That could be entertaining!! Good luck and have fun!!

  35. #35
    decadbal's Avatar
    decadbal is offline Banned
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    North Charlotte
    Posts
    11,924
    all i gotta say is this.. when in doubt....rub one out

  36. #36
    Bigen12's Avatar
    Bigen12 is offline AR-Hall of Famer
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Georgia
    Posts
    4,301
    Quote Originally Posted by Decadbal
    all i gotta say is this.. when in doubt....rub one out

    Words to Live by.....

  37. #37
    jonnytour's Avatar
    jonnytour is offline Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    cAnAdA, EH
    Posts
    679
    Quote Originally Posted by Decadbal
    all i gotta say is this.. when in doubt....rub one out

    My new life moto!

  38. #38
    palme's Avatar
    palme is offline Rosie Member
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Sweden
    Posts
    6,649
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    LOL You guys are great. I can always count on you to make me smile when I don't feel like it.

    As far as ms. ghetto.......I'm not gonna kick her ass.....I'm gonna flaunt what she wants in her face...... my relationship!!!! I don't have to touch her LOL..... her jealousy will do enough damage!
    Haha you girls love doing that sh!t! Some girl hits on your man and you just sit in his lap when she see's it and give him a huge kiss. Cold

  39. #39
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Quote Originally Posted by Decadbal
    all i gotta say is this.. when in doubt....rub one out
    LOL Hmmm Jack (Rabbit) is a girls best friend

  40. #40
    Monkeytown's Avatar
    Monkeytown is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heart of Dixie
    Posts
    1,717
    Quote Originally Posted by jonnytour
    My new life moto!

    Where you been Bro. It's been mine since the 6th grade? I know, you're a late bloomer eh?!

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •