Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991

    Sick & pist as hell.

    I can't beleive it. I've been working extra hard these past few months for numerous reasons. 1. A show I attended last week. 2. This festival **** where everyone and their mother is going to be. and 3. My b-day next week I'm heading out to the Bahamas with my GF. So...Last week made it to the show looking great. NO PROBLEM. I go eat dinner at my mother's house a few days ago and she's like wow I'm surprised you always get sick this week for the past 22 years. I'm like yeah I know but I'm not gonna get sick for sure cause I've been taking good care of myself lately. So here I am today the night before the music festival where everyone is going to be at SICK AS HELL! I forced myself to train today because I refused to let go after I've worked so hard for last week, today, and next week for my B-day. Pushed myself today and had to cut my workout short cause I felt horrible. I can't beleive this ****. I'm totally jinxed! I weighted myself today and I've been sick for about 2 days but nothing close to as bad as I was today. I lost like 4-5lbs I'm so pist off you don't understand. On top of that, this happened to me like 2 weeks post cycle AHHHH! Well, I'm going tomarrow hopefully I get better anyone got some remedy secrets they wanna share to get better overnight? feel free!

  2. #2
    KGBnine is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Yorktown
    Posts
    3,623
    Get well soon brotha..

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    Thanks bro, I'm here popping Vitamin C tabs like it's dbols

  4. #4
    KGBnine is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Yorktown
    Posts
    3,623
    LoL yeah I always take a ****load of C. It really works though!!

  5. #5
    jerseyboy's Avatar
    jerseyboy is offline Anabolic Member
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    No sources
    Posts
    2,234
    I take 1000 mg of vitamin C a day and 3000 mg a day when I'm sick. Drink tons of water and avoid strenuous activity. Avoid stress altogether and no alcohol. Get lots of rest. REM sleep is best obviously. Forget that echinacea bull****.

  6. #6
    lucabratzi's Avatar
    lucabratzi is offline Anabolic Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    ny/florida
    Posts
    4,111
    yo were u goin to that techno festival, with tiesto, paul van dyke. and a bunch others. in miami i think

  7. #7
    jerseyboy's Avatar
    jerseyboy is offline Anabolic Member
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    No sources
    Posts
    2,234
    My wife's mother is from Trinidad and makes this stuff made out of tree bark and rum that will knock it right out of you. Sweat it out like a pig. i don't know how to make it though, hell I can't even pronounce it.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    Yeah, thats exactly where I'm going.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    Yeah, I was pushing myself to train and I felt like total ass. That **** sucked. I came home, ate, and passed the hell out. I woke up hot as hell, sweating like a pig. I took like 10 meds (not literally) and now I feel a bit better. My GF stopped by earlier with her friend to talk crap cause she was in my neighborhood and I started feeling like crap again the second I went outside. I told her I'd see her tomarrow cause I was feeling bad. AHhHH This sucks.

  10. #10
    big daddy k de's Avatar
    big daddy k de is offline Senior Member
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    NJ
    Posts
    1,734
    this stuff called AIRBORNE ..its effervescent tabs that u put in water ...saves me every time ...u can get them at a pharmacy or a Trader Joe's ...allso try green tea and vit c,b

  11. #11
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    I'm about to take some nyquil and GH. Great combo eh? LOL

  12. #12
    jerseyboy's Avatar
    jerseyboy is offline Anabolic Member
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    No sources
    Posts
    2,234
    Quote Originally Posted by The Massacre
    I'm about to take some nyquil and GH. Great combo eh? LOL
    Nice cocktail! Maybe you should market that, "GrowthQuil".

  13. #13
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    England
    Posts
    237
    Hey Massacre i feel your pain...
    JUst got back from iraq having lost 30lbs, but i come home and cut my thumb in the gym and get tetanus, 10 days laid out no appetitie, say goodbye to another 10lbs...
    I just pray my muscle memory aint got amnesia...
    scared to go in the gym cos i look like a twig..

  14. #14
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    Quote Originally Posted by jerseyboy
    Nice cocktail! Maybe you should market that, "GrowthQuil".
    Ah yes! I want a quarter everytime someone sais it.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    Quote Originally Posted by CoRnErBaCk_BlItZ
    Hey Massacre i feel your pain...
    JUst got back from iraq having lost 30lbs, but i come home and cut my thumb in the gym and get tetanus, 10 days laid out no appetitie, say goodbye to another 10lbs...
    I just pray my muscle memory aint got amnesia...
    scared to go in the gym cos i look like a twig..
    **** bro, your post just gave me dejavu. As if I've seen it before....Weird

  16. #16
    Psychotron's Avatar
    Psychotron is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    San Diego
    Posts
    2,581
    Vitamin C wont do much for you once you are at the core of the sickness, it will do tremendous amount when you first started to notice the sniffle or throat problems. Also working out shut down your immune system and it is only going to make it worse.

  17. #17
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    what about combining mass amounts of glutamine/meth'amphetamines/and painkillers .. will that help him get his immunesystem/energy back up and able to hit it in the gym?

  18. #18
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    Your advice is worth gold taiboxa. I'm gonna try that BRb!

  19. #19
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    BTW, THANK GOD I feel better!

  20. #20
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    Quote Originally Posted by The Massacre
    BTW, THANK GOD I feel better!
    awsome if it works for you like it does for me .. you should be expierencing cardiac arrest... right about.... NOW!

    IM MEDIKATED EXCUSE THE TYPO's and INCOHERANCE! k thnx. <- New Signature for the day!

  21. #21
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    btw that avatar is sexy w/ the eyes.. teach me how to make the eyes like that >< i wanna be like you and SC

  22. #22
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    First you must learn to brush your shoulders off then I will teach you about the "alpha male" eyes

  23. #23
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    Quote Originally Posted by The Massacre
    First you must learn to brush your shoulders off then I will teach you about the "alpha male" eyes
    umm.. i kant even reach across to give my self a delt shot ><
    God blessed me w/ Very broad shoulders and MASSIVE CHILD BEARING HIPS!
    ima brush my chest kuz i kant be JUST like you that wouldnt be cool of course if i tried it would prolly make you look better. U know the fat kid cool kid scenerio ..

  24. #24
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    991
    lol sounds good

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •