Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts

View Poll Results: Is Danielle's Avatar Her or Not?

Voters
28. You may not vote on this poll
  • yes

    8 28.57%
  • no

    20 71.43%
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 40 of 81
  1. #1
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066

    Danielle's Avatar. Her or Not?

    You know we gotta ask. Im voting no.

  2. #2
    arthurb999's Avatar
    arthurb999 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    USA
    Posts
    2,715
    I say it's her.

  3. #3
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Quote Originally Posted by bigol'legs
    You know we gotta ask. Im voting no.
    Uh, well she isnt dating me so my vote is no....but if you come to florida and thats you, Im going to kick myself and jump off a bridge....LOL

  4. #4
    Butch is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    The land of stars
    Posts
    2,167
    LMAO....bigol you are too funny. I don't know if it is her or not....if it is all I have to say is DAMN!!!!!

    It is a nice picture....very nice!

  5. #5
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    I might as well jump the gun. NO bremich were not starting a poll to see if thats really YOU in your avatar. LOL

  6. #6
    BigGreen's Avatar
    BigGreen is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    12,000 feet above it all
    Posts
    4,453
    If I'm thinking of the right person, her profile states that her bodyfat is between 14-15%. The person in her avatar appears to be a decent bit lower than that. While that doesn't rule out the possibility that this was her, perhaps after a contest or something, I will have to say that, in its incarnation, it is not currently "her".

    By the way, the very existence of this thread is an interesting study in the manner that aspects of gender still govern many aspects of our communications. Numerous guys have avatars of 'headless' physiques that may or may not be them, but they are normally asked in passing. I don't recall a thread being dedicated solely to ask the question in a male's instance. I'm not saying there's necessarily anything wrong with this, just that it raises a very interesting point.

  7. #7
    xxxl83 is offline Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    long island new york
    Posts
    1,355
    Well I did a little detective work (Read her profile) and she list her bf% @ 13%. So I'm pretty sure the girl in the pic. is lower than 13%. So I gotta go with no.

    xxxl83

  8. #8
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    Well I was going to BG but I think Bermich would be offended and I dont wanna insult the guy. O speaking of "headless" was that you in your journal thread? hehe

  9. #9
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    no much lower. Im guessing the girl in the pic is about 8-9%. maybe even 10. remember women do carry BF in there breasts and other areas which makes most higher than males.

  10. #10
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Quote Originally Posted by BigGreen
    If I'm thinking of the right person, her profile states that her bodyfat is between 14-15%. The person in her avatar appears to be a decent bit lower than that. While that doesn't rule out the possibility that this was her, perhaps after a contest or something, I will have to say that, in its incarnation, it is not currently "her".

    By the way, the very existence of this thread is an interesting study in the manner that aspects of gender still govern many aspects of our communications. Numerous guys have avatars of 'headless' physiques that may or may not be them, but they are normally asked in passing. I don't recall a thread being dedicated solely to ask the question in a male's instance. I'm not saying there's necessarily anything wrong with this, just that it raises a very interesting point.
    Alright BIG now your a femanist?....bwa ha ha ah

  11. #11
    Butch is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    The land of stars
    Posts
    2,167
    Quote Originally Posted by BigGreen
    If I'm thinking of the right person, her profile states that her bodyfat is between 14-15%. The person in her avatar appears to be a decent bit lower than that. While that doesn't rule out the possibility that this was her, perhaps after a contest or something, I will have to say that, in its incarnation, it is not currently "her".

    By the way, the very existence of this thread is an interesting study in the manner that aspects of gender still govern many aspects of our communications. Numerous guys have avatars of 'headless' physiques that may or may not be them, but they are normally asked in passing. I don't recall a thread being dedicated solely to ask the question in a male's instance. I'm not saying there's necessarily anything wrong with this, just that it raises a very interesting point.

    Leave it to Big Green to write such a long post to a "yes or no" thread....LMAO.

    You to funny BG....

  12. #12
    dizzle's Avatar
    dizzle is offline Respected Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    Boise, Idaho
    Posts
    2,829
    I don't know, but I wish she would post more often.

  13. #13
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Quote Originally Posted by dizzle
    I don't know, but I wish she would post more often.
    Amen...

  14. #14
    Chach's Avatar
    Chach is offline Associate Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    NYC
    Posts
    461
    Who is this girl? Did anyone ask her if its her?

  15. #15
    Chach's Avatar
    Chach is offline Associate Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    NYC
    Posts
    461
    Wow!!! whoever that is, is fucking hot!!!!!!!

  16. #16
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Quote Originally Posted by Chach
    Wow!!! whoever that is, is fucking hot!!!!!!!
    Yup, thats why were going to agg her azz until she coughs up the the answer....LOL

  17. #17
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    I think she ran away when she seen this thread pop up. She was in the lounge but now shes gone
    8(

  18. #18
    BimBamBoom's Avatar
    BimBamBoom is offline Associate Member
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    TownCity
    Posts
    358
    16 .... well 17 Hits in less than an hour. YEOOOOOOOW! haha

  19. #19
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    Well thats cause its an intersting subject..... and there are some post whores on here LOL

  20. #20
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Quote Originally Posted by bigol'legs
    Well thats cause its an intersting subject..... and there are some post whores on here LOL
    Bump.....Big where the whores at? They need to talk to the crown owner first....When Im able to make my own title its going to be "Post whore crown holder"...any mods. wanna change it now?

  21. #21
    Chach's Avatar
    Chach is offline Associate Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    NYC
    Posts
    461
    lol, IM A POST WHORE!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOO

  22. #22
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    Ya cause Talons gonna have custome in like what? 8 days for your average? LOL

  23. #23
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Quote Originally Posted by talon
    Bump.....Big where the whores at? They need to talk to the crown owner first....When Im able to make my own title its going to be "Post whore crown holder"...any mods. wanna change it now?
    Im working on it Big....Hey can I get this changed I like the title, cause oh yhea its TRUE!!!!! LOL......

  24. #24
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Big, we should get everyone to vote to get my name changed from member to that........

  25. #25
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    Ya know you got my vote *)

  26. #26
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Quote Originally Posted by bigol'legs
    Ya know you got my vote *)
    "Post Whore Crown Holder".........

  27. #27
    Danielle's Avatar
    Danielle is offline Female Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    New Yorker
    Posts
    1,565
    didn't even see this thread until someone pm'ed it to me...........well anyways......i must actually say that is not me in my avatar............i believe someone made it in photoshop............ i just had to have it.....lol.....but even people that know me asked if it was me too.....so....same frame and all.........but i will have my pictures up eventually...........promise.......

  28. #28
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    FINALLY!!!! I can now sleep in peace. The answer that has been haunting my ever waking hour!!

  29. #29
    Danielle's Avatar
    Danielle is offline Female Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    New Yorker
    Posts
    1,565
    lol...........damn.............i sure got alot of no's tho........lol.......o well...........i'm not gonna talk about it...........just gonna post pictures

  30. #30
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    thats what we've been trying to get ya to do *)

  31. #31
    punk_bbuilder's Avatar
    punk_bbuilder is offline Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    1,521
    I say its danielle wink wink . Def. an awesome avatar though.

  32. #32
    nj juice's Avatar
    nj juice is offline Member
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Northern Jersey
    Posts
    607
    Even though thats not her, her profile still sounds pretty good, 5'4'' 115. I'm sure she's banging....hey Danielle if you're reading this you're not too far away, we should hang out..........

  33. #33
    BigGreen's Avatar
    BigGreen is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    12,000 feet above it all
    Posts
    4,453
    Quote Originally Posted by bigol'legs
    Well I was going to BG but I think Bermich would be offended and I dont wanna insult the guy. O speaking of "headless" was that you in your journal thread? hehe
    No, that definitely wasn't me. Why? Are we supposed to be posting pics of ourselves in threads like that? Hmmm...this changes everything.

  34. #34
    arthurb999's Avatar
    arthurb999 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    USA
    Posts
    2,715
    Bunch of horn dogs...

  35. #35
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    no really this is me off-season
    Attached Images Attached Images

  36. #36
    talon's Avatar
    talon is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,367
    Well, guys we figured out, one for the team......LOL

  37. #37
    Dude-Man's Avatar
    Dude-Man is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Nowhere, USA
    Posts
    5,978
    damn. That's one hot peice.

  38. #38
    RON's Avatar
    RON
    RON is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    So Cal
    Posts
    5,461
    Damn you bigol'legs. I really didn't want to know that. Guess we'll just have to wait for the real pics now then.

  39. #39
    peam's Avatar
    peam is offline Suspended
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Oregon
    Posts
    1,779
    that's it... my picture's going up in my avatar... no more surfer girl for peam!!!

  40. #40
    mass junkie's Avatar
    mass junkie is offline banned
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    on the net
    Posts
    8,849
    uh ohhh what did you start now big ol?

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •