Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    JerzeyBoy's Avatar
    JerzeyBoy is offline Member
    Join Date
    Jun 2004
    Posts
    566

    What should I do about this??

    I have to take 4 shots a week.

    Monday: 1 shot of deca , and 1 shot of test.
    Thursday: 1 shot of deca, and 1 shot of test.

    I'm too small for spot injections just yet, where can I shoot for now? I was gonna shoot in my ass but for instance on monday: 1 shot in one cheek, and 1 shot in the other...now what do I do for thursday?

  2. #2
    FINAMAN's Avatar
    FINAMAN is offline Banned
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Canada
    Posts
    229
    Quote Originally Posted by JerzeyBoy
    I have to take 4 shots a week.

    Monday: 1 shot of deca , and 1 shot of test.
    Thursday: 1 shot of deca, and 1 shot of test.

    I'm too small for spot injections just yet, where can I shoot for now? I was gonna shoot in my ass but for instance on monday: 1 shot in one cheek, and 1 shot in the other...now what do I do for thursday?
    Id do in the ass again your giving it 3 days off good enough in my book or start hittin da shoulders (Delt) http://spotinjections.com/index3.htm

  3. #3
    Cisco is offline Junior Member
    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    116
    You mix 1cc of each in the same syringe

  4. #4
    Cisco is offline Junior Member
    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    116
    will cut it down to only 2 shots a week..

  5. #5
    FINAMAN's Avatar
    FINAMAN is offline Banned
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Canada
    Posts
    229
    Quote Originally Posted by Cisco
    You mix 1cc of each in the same syringe

    or yeah you could do that.

  6. #6
    JerzeyBoy's Avatar
    JerzeyBoy is offline Member
    Join Date
    Jun 2004
    Posts
    566
    Quote Originally Posted by FINAMAN
    or yeah you could do that.
    nah...this is my first cycle, I don't wanna do something like that and phuck anything up... I'm a rookie at all this.

    I'm gonna just shoot the ass again...I'm gonna be one sore phuck lol

  7. #7
    FINAMAN's Avatar
    FINAMAN is offline Banned
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Canada
    Posts
    229
    then stab the needle in and enjoy lol jk

  8. #8
    J*U*icEd's Avatar
    J*U*icEd is offline Anabolic Member
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    LI, NY kidd!!
    Posts
    3,167
    bro draw all the oil into one syringe and shot into ONE ass cheek....problem solved

  9. #9
    JerzeyBoy's Avatar
    JerzeyBoy is offline Member
    Join Date
    Jun 2004
    Posts
    566
    Quote Originally Posted by J*U*icEd
    bro draw all the oil into one syringe and shot into ONE ass cheek....problem solved
    I could put deca and test cyp in one syringe?

  10. #10
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Where I can find food.
    Posts
    598
    Quote Originally Posted by JerzeyBoy
    I could put deca and test cyp in one syringe?
    Yes

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •