Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Seattle Junk's Avatar
    Seattle Junk is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Sea-town (upper left USA)
    Posts
    3,010

    Junk stuck in my trunk

    God, I'm all backed up. I ate 10 egg whites this morning with some vegs mixed in. After that, it was a protein shake river. I was busy with work so I was drinking protein shakes all day. Oh, yeah. I also met the gf at Applebees and had some happy hour appetizers - ooops. Had some chicken quesdilas, chicken wings....Not that much but I had a feeling of not well after that. I've been eating so clean that it's hard to digest that crap. Had sex with the gf when we got back but that didn't help either. But I think my problems are from the 4 protein shakes and protein bar today? Oh, I also took about 4 acidolphilus caps with the shakes. I ran out of muscle milk so I've been taking this Costco protein that makes me fart like a rocket ship. So the acidolphilus usually cancels that. Maybe too many of those caps backed me up. The tbol or T3? I've only went shit twice today. I usually sit on the throne 5-8X a day. I feel cheated!

    I'm on 50mgs (past 3 days - was 40mgs) tbol, 60mcgs (past 2 days - was 40mcgs) T3. So I just upped my dosages on both. I also just started taking Benadryl 2 nights ago. Gonna do that for week.

    What do you think my problem is besides the obvious?
    Last edited by Seattle Junk; 08-18-2005 at 05:18 AM.

  2. #2
    Schwarz's Avatar
    Schwarz is offline Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    London
    Posts
    773
    Get urself booked in for a colonic...that should unblock you

  3. #3
    Dally's Avatar
    Dally is offline The Dally Lama
    Join Date
    May 2004
    Location
    FULLY NUDE!!!...call me!
    Posts
    3,734
    fuk....all this talk about shitt and bangin ....

    made me just go have a shitter and a spitter....

    ahhh SOOOO MUCH BETTER....

    hows your ass?

  4. #4
    Seattle Junk's Avatar
    Seattle Junk is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Sea-town (upper left USA)
    Posts
    3,010
    Quote Originally Posted by Dally
    fuk....all this talk about shitt and bangin ....

    made me just go have a shitter and a spitter....

    ahhh SOOOO MUCH BETTER....

    hows your ass?
    Oh no, it's Dally...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •