Results 1 to 16 of 16

Thread: injection

  1. #1
    jwet's Avatar
    jwet is offline Junior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Norrlands skogar
    Posts
    122

    injection

    Did my first poke yesterday. Did both my delt and thigh, dident feel when i penetrated the muslce, are you supose to feel it?

  2. #2
    bigger is offline Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    1,134
    good job. no it isnt gonna hurt unless you hit a nerv or a vein. it can hurt if your shooting in to your delts when they got pummped , but otherwise no. congrats bro,

  3. #3
    bigger is offline Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    1,134
    det kan kännas om du har ont lr tränings värk men annars ska det vara smärtfritt.

    hur ser din kur ut och hur ar den upplagd? hur är dina stats?

  4. #4
    jwet's Avatar
    jwet is offline Junior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Norrlands skogar
    Posts
    122
    Quote Originally Posted by bigger
    good job. no it isnt gonna hurt unless you hit a nerv or a vein. it can hurt if your shooting in to your delts when they got pummped , but otherwise no. congrats bro,
    Tnx man. no it dident hurt at all not even the penetration but i went really deep in the delts with a 1.25 inch all way in because i couldent feel if i was in the muscle or not. Do you usually feel when the needle go into the muscle?

  5. #5
    jwet's Avatar
    jwet is offline Junior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Norrlands skogar
    Posts
    122
    Quote Originally Posted by bigger
    det kan kännas om du har ont lr tränings värk men annars ska det vara smärtfritt.

    hur ser din kur ut och hur ar den upplagd? hur är dina stats?
    Tjena mannen!

    Kör test E 10 eller tolv veckor, får se hur det funkar. D-bol brittish dragon 30 mg om dan och nolva 20 mg om dan.

    101 kilo på 186 cm, inte tjock inte smal, lite rutor syns väl iaf. Ska ta och mäta bf nån dag. 24 bast, tränat i fyra.

    När jag stack in nålen igår i axeln gick det riktigt smärtfritt både penetreringen och injektionen. grejen var den att jag undrade om man ska känna när man kommer in i muskeln, för det gjorde inte jag så jag stack in en av de blå rackarna hela vägen in, kanske inte smart men jag ville vara säker att jag var i muskeln.

    MvH

  6. #6
    bigger is offline Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    1,134
    i bland känner jag nålen men oftast inte, det suger kuk när du träffa en nerv, men större problem är det ej, du aspirerar va?

  7. #7
    bigger is offline Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    1,134
    Quote Originally Posted by jwet
    Tjena mannen!

    Kör test E 10 eller tolv veckor, får se hur det funkar. D-bol brittish dragon 30 mg om dan och nolva 20 mg om dan.

    101 kilo på 186 cm, inte tjock inte smal, lite rutor syns väl iaf. Ska ta och mäta bf nån dag. 24 bast, tränat i fyra.

    När jag stack in nålen igår i axeln gick det riktigt smärtfritt både penetreringen och injektionen. grejen var den att jag undrade om man ska känna när man kommer in i muskeln, för det gjorde inte jag så jag stack in en av de blå rackarna hela vägen in, kanske inte smart men jag ville vara säker att jag var i muskeln.

    MvH
    du behöver inte köra nova så högt om du bara går på test, jag har kört test e 2 ggr förut utan några nova, inge problem, men nu tar jag 10mg om dan för just nu håöller jag på med en deca /testcyp/prop kur

    1-4 prop 100mg ed
    1-14 cyp 600mg/w
    1-13 deca 400mg/w
    19-14 winny 50 mg ed
    nova 1-14 10mg/ed

    har även armidex under miun pct

  8. #8
    jwet's Avatar
    jwet is offline Junior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Norrlands skogar
    Posts
    122
    Quote Originally Posted by bigger
    i bland känner jag nålen men oftast inte, det suger kuk när du träffa en nerv, men större problem är det ej, du aspirerar va?
    Givet, toknervös igår så jag gjorde det tre gånger. Hur djupt kör du i din axlar?

  9. #9
    jwet's Avatar
    jwet is offline Junior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Norrlands skogar
    Posts
    122
    Quote Originally Posted by bigger
    du behöver inte köra nova så högt om du bara går på test, jag har kört test e 2 ggr förut utan några nova, inge problem, men nu tar jag 10mg om dan för just nu håöller jag på med en deca /testcyp/prop kur

    1-4 prop 100mg ed
    1-14 cyp 600mg/w
    1-13 deca 400mg/w
    19-14 winny 50 mg ed
    nova 1-14 10mg/ed

    har även armidex under miun pct
    Har 10 deca som ligger, tänkte slänga med dem men kanske lagom som det är som första kur. Armidex under pct, motverkar det östrogenet?

  10. #10
    bigger is offline Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    1,134
    nova och armidex har 2 olika egenskaper funkar best i hop, sen har jag alltid clomid , jag brukar gå från 1cm - 1.5 cm beroende på vilken nål jag skjuter med. test e räcker som första kur, inget skäl att köra med deca vänta med decan till kur 3. kommer att växa mer då.

    om du börjar med många preparat minaskar du chansen att bli större. ta det lilla lungna but test nästa gång..

    själv gör jag mitt eget test, deca , eq, tren mm, så jag har fett många kurer klara för andväning.

  11. #11
    jwet's Avatar
    jwet is offline Junior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Norrlands skogar
    Posts
    122
    Quote Originally Posted by bigger
    nova och armidex har 2 olika egenskaper funkar best i hop, sen har jag alltid clomid , jag brukar gå från 1cm - 1.5 cm beroende på vilken nål jag skjuter med. test e räcker som första kur, inget skäl att köra med deca vänta med decan till kur 3. kommer att växa mer då.

    om du börjar med många preparat minaskar du chansen att bli större. ta det lilla lungna but test nästa gång..

    själv gör jag mitt eget test, deca , eq, tren mm, så jag har fett många kurer klara för andväning.
    Vill inte tjata på dig här, men har då en sån blå nål hur mkt sticker du in i kroppen, hela kan väl inte vara nödvändigt vid axelinjektion

    Helt sant, skiter i decan, men du vet ju hur det är man blir sugen.

    Hur fan gör man egna grejer, vill inte veta föresten slutar med att lyan brinner ner och tjejen har ihjäl mig när hon tror jag gör gröt men står och kokar ihop lite deca.

    Har du känt av några synrubbningar vid användningen av clomid

    MvH

  12. #12
    bigger is offline Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    1,134
    Quote Originally Posted by jwet
    Vill inte tjata på dig här, men har då en sån blå nål hur mkt sticker du in i kroppen, hela kan väl inte vara nödvändigt vid axelinjektion

    Helt sant, skiter i decan, men du vet ju hur det är man blir sugen.

    Hur fan gör man egna grejer, vill inte veta föresten slutar med att lyan brinner ner och tjejen har ihjäl mig när hon tror jag gör gröt men står och kokar ihop lite deca .

    Har du känt av några synrubbningar vid användningen av clomid

    MvH
    inga problem... blå nål? menar du 1 1/2 nål?

    man sticker in så långt den när viaas har större muskler än andra, jag sticker in dryga 1,2 cm in i axeln men 1 cm duger utmärkt , man vill inte sticka förbi mucklen heller.

    egna gerjer är lätt som fan roligt oxå, gå in och kolla under anabolic lab flicken där står det mesta, det här med bruden vat jag om hehe. "mammor som mammor"
    hahaha gröt och deca vem kokar snabbast se nästa i matduellen..

    inga syn rubbningar än så länge , visste inte att men kunde få det., se där man lär sig någe nytt varje dag. '

    ps blå nål det b eror vart du köpte nålarna jag köpte mina från ett billigare ställe än A-R. men det är de samma kan jag tro. nålarna finns i storlekarna 5/8, 1, 1 1/2 2, osv..

    hoppas dett hjälper något, nu ska jag sova ska upp 0400 och jobba.

    ha de så länge och lycka till med kuren.

    har du en bra diet? är det nått mer du undrar skicka ett pm så kan hjälpa dig "om jag kan"

  13. #13
    jwet's Avatar
    jwet is offline Junior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Norrlands skogar
    Posts
    122
    Quote Originally Posted by bigger
    inga problem... blå nål? menar du 1 1/2 nål?

    man sticker in så långt den när viaas har större muskler än andra, jag sticker in dryga 1,2 cm in i axeln men 1 cm duger utmärkt , man vill inte sticka förbi mucklen heller.

    egna gerjer är lätt som fan roligt oxå, gå in och kolla under anabolic lab flicken där står det mesta, det här med bruden vat jag om hehe. "mammor som mammor"
    hahaha gröt och deca vem kokar snabbast se nästa i matduellen..

    inga syn rubbningar än så länge , visste inte att men kunde få det., se där man lär sig någe nytt varje dag. '

    ps blå nål det b eror vart du köpte nålarna jag köpte mina från ett billigare ställe än A-R. men det är de samma kan jag tro. nålarna finns i storlekarna 5/8, 1, 1 1/2 2, osv..

    hoppas dett hjälper något, nu ska jag sova ska upp 0400 och jobba.

    ha de så länge och lycka till med kuren.

    har du en bra diet? är det nått mer du undrar skicka ett pm så kan hjälpa dig "om jag kan"

    Nålen jag mena är en 23G x 1 1/4 eller 0,6 x 30 mm, men ok måste ha varit förbi axel kraftigt jag då stack in den 3 cm.

    Men men....tack för alla svar, kul att träffa en svenne här. Vi hörs

  14. #14
    grimnlock's Avatar
    grimnlock is offline Associate Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    A hut in Atlanta Georgia
    Posts
    446
    Whoa... this post is cool.... all those phunky characters...
    What language isit guys?

  15. #15
    bigJJ's Avatar
    bigJJ is offline Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    The desert
    Posts
    666
    Pretty sure it's swedish. It's a trip to listen to as well.

  16. #16
    jwet's Avatar
    jwet is offline Junior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Norrlands skogar
    Posts
    122

    Smile

    Quote Originally Posted by grimnlock
    Whoa... this post is cool.... all those phunky characters...
    What language isit guys?
    Swedish

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •