Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Results 1 to 6 of 6

Thread: new diet

  1. #1
    IronFreakX's Avatar
    IronFreakX is offline Banned
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    U.S.A.
    Posts
    8,803

    new diet

    hey guys just thot id post my diet since every1 is

    1 hr after cardio cuz i cant stomach ne food b4 that
    -meal 1 : eggwhites and eggs no specific ratio sometimes with spinach
    -meal 2 : raw oats in water gross with eggwhites 10-15
    -meal 3 : chicken with mushrooms and olive oil
    -meal 4 : chicken with green beans and flax oil
    -meal 5 : pwo
    -meal 6 : chicken and rice ,some peas and carrots

    might make meal 4 pwo or meal 3 so ill have more time to stabalize blood sugar at nite depending on time money and college

    umm cheat meal is once a week:usually a medium pizza with extra pepp and extra cheez 2 hardees burgers 1 big MC milk shake with some cinnamon rolls and maybe if im still up for more qa big mac or smth

    water intake :bout 3-4 liters everyday
    supp dextrose(already here) , some whey isolate hopefully soon

    i dont count calories and prob wont
    wut do u think??

  2. #2
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    Quote Originally Posted by CrystalMethodX
    hey guys just thot id post my diet since every1 is

    1 hr after cardio cuz i cant stomach ne food b4 that
    -meal 1 : eggwhites and eggs no specific ratio sometimes with spinach atleast 10 egg whites or 5 or so whites and whey pro
    -meal 2 : raw oats in water gross with eggwhites 10-15
    -meal 3 : chicken with mushrooms and olive oil
    -meal 4 : chicken with green beans and flax oil
    -meal 5 : pwo
    -meal 6 : chicken and rice ,some peas and carrots
    WTF MAN .. no TURKEY?!

    might make meal 4 pwo or meal 3 so ill have more time to stabalize blood sugar at nite depending on time money and college i would if possible if your trying to lean up

    umm cheat meal is once a week:usually a medium pizza with extra pepp and extra cheez 2 hardees burgers 1 big MC milk shake with some cinnamon rolls and maybe if im still up for more qa big mac or smth make sure you still get your ample protein IMO

    water intake :bout 3-4 liters everyday Up this to 5 liters if your protein intake is high... takes water for body to utilize the polypeptide chains in pro. Plus pro can act as a thermo/diuretic in high amounts especially whey
    supp dextrose(already here) , some whey isolate hopefully soon

    i dont count calories and prob wont
    wut do u think??
    looks good.

  3. #3
    IronFreakX's Avatar
    IronFreakX is offline Banned
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    U.S.A.
    Posts
    8,803
    -dont have whey pro will soon hopefully
    -turkey is gross well atleast last time i had it i might get some is it usually more exp than chicken?? i know due to size it is i mean gram per gram
    -cheat-well only thry burgers i have no whey
    -5 litres no prob

    thnx tai

  4. #4
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    ha weird you are....
    reason turkey rox is you kan just bake a big ass breast and eat it for a few days...
    of course its not uncommon to go threw 7lbs in 2 days but hey ... its fairly cheap and ezy bake w/ those oven bag thingys makes em MOIST

  5. #5
    IronFreakX's Avatar
    IronFreakX is offline Banned
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    U.S.A.
    Posts
    8,803
    dude remember
    tai in civilized country aka usa
    CMX in piss ass shitty ****ed up country aka egypt (hopefuly ill leave soon)

    ok ill try some turkey
    u did read that i dont count calories rite ??do u ?

  6. #6
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    Quote Originally Posted by CrystalMethodX
    dude remember
    tai in civilized country aka usa
    CMX in piss ass shitty ****ed up country aka egypt (hopefuly ill leave soon)

    ok ill try some turkey
    u did read that i dont count calories rite ??do u ?
    yep and i dont count mine either i just count pro.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •