Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    f150 is offline New Member
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    1

    D-Bol real or fake?

    The color of the pills are pink, hard to tell in pic.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails D-Bol real or fake?-dcp_0534.jpg  

  2. #2
    MichaelCC's Avatar
    MichaelCC is offline Senior Member
    Join Date
    May 2005
    Location
    Europe
    Posts
    1,393
    I'ven ever seen this kind of D-bols. That is the name of this D-bols (naposim, Bionabol, Anabol, ....) ?? Have you original package ?

  3. #3
    xWilx is offline New Member
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    8
    dude i juss got the same shit...and i was wondernig the same thing...but they deffinitely the same thing i got...if anyone knowz anything please let us know..thanks

  4. #4
    judge_dread's Avatar
    judge_dread is offline Member
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    muscleland
    Posts
    928
    They are just pink but that's all? Do u possess the box or the blister too?

  5. #5
    bod1ggity is offline New Member
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    2
    Do you have a box or anything similar, D-bol comes in many differant styles you have the pink octagons from thailand, then many of the other versions (which are less commanly counterfieted) come in sealed packs of 10 (like tylanol gel tabs do), the only way to be for certain since the pills are not marked is to have the origional casing

  6. #6
    powerliftmike's Avatar
    powerliftmike is offline AR-Hall of Famer
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    gates of hell
    Posts
    5,512
    it ain't naposims for sure.

  7. #7
    xWilx is offline New Member
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    8
    dang aight..thanks for the help tho..ill try to get the bottle...ill ask for the brand name too

  8. #8
    Scrappy21 is offline Junior Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Florida
    Posts
    72
    Did your supplier give you a box or something that came with these d-bols if you can give me a name or a symbol of the front of the pill I could tell you

  9. #9
    xWilx is offline New Member
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    8
    naw he didnt give me a box or anythin..cuz i was juss gonna try it out for week or 2 than i was gonna get more...but ya thats the thing ive been lookin on the internet and havent seen them around...and there is no symbol at all....i know he getz his shit from mexico..there juss small round light pink pills...suppose to be 10mg...thanks

  10. #10
    pelly789's Avatar
    pelly789 is offline Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Conn.
    Posts
    887
    that seems a little bit shady that u get these pills with no marks and no box? ive never come across pics that look like these do so i doubt they are legit

  11. #11
    musselman's Avatar
    musselman is offline Junior Member
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    135
    Check this thread bro... Do they look the same?

    sb labs inc dbol 10mg???? Real??

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •