Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    LeanMeOut's Avatar
    LeanMeOut is offline Community Veteran
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    One up on you
    Posts
    4,446

    Chocolate Cinamon Protein Pancake Recipe

    These taste pretty good, texture is just like a pancake too.


    Flavor is Chocolate/Cinamon


    Ingredients:

    1 Scoop of Chocolate Whey Protein
    1/2 Cup Dry Oats
    12 tablespoons of liquid egg whites
    A few shakes of Cinamon (however much you want)
    2 Packets Of Splenda


    Put all of this into a blender, and blend until liquified. Cook it in a skillet you would use to make regular pancakes.


    Comes out to:

    360 Calories
    48g of Protein
    32g of Carbs
    4.5g of fat (or 3g of fat if you use whey isolate)

    Enjoy

  2. #2
    PRacer is offline New Member
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    46
    looks good, hows it tastE?

  3. #3
    LeanMeOut's Avatar
    LeanMeOut is offline Community Veteran
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    One up on you
    Posts
    4,446
    Tastes great, damn I'm glad someone finally saw this lol

  4. #4
    PRacer is offline New Member
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    46
    hell ya bro, that shit sounds soo good, listen dude i dont wanna bug u or n e thing, but do you think u could give me an amazing eating plan for just cutting and leaning up perfectly? My stats 165lbs 13% body fat, i wanna drop to about 7% asap, if u could give me a really good plan, please let me know id really appreciate it, thanks bro

  5. #5
    LeanMeOut's Avatar
    LeanMeOut is offline Community Veteran
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    One up on you
    Posts
    4,446
    Quote Originally Posted by PRacer
    hell ya bro, that shit sounds soo good, listen dude i dont wanna bug u or n e thing, but do you think u could give me an amazing eating plan for just cutting and leaning up perfectly? My stats 165lbs 13% body fat, i wanna drop to about 7% asap, if u could give me a really good plan, please let me know id really appreciate it, thanks bro

    @ 165 pounds you need to be bulking not cutting. Go check out my lean mass diet posted at the top of the diet forum (link in my sig) and make yourself a diet, then post it up for critique.

  6. #6
    *Narkissos*'s Avatar
    *Narkissos* is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Barbados
    Posts
    16,357
    Looks tasty enough to drink instead of cooking

    Nice recipe LMO

  7. #7
    LeanMeOut's Avatar
    LeanMeOut is offline Community Veteran
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    One up on you
    Posts
    4,446
    Quote Originally Posted by Narkissos
    Looks tasty enough to drink instead of cooking

    Nice recipe LMO


    I've done that too lol..... just add a bit of water to it to make it a little thinner. Tastes damn good, but cooked is the best

  8. #8
    G-Force's Avatar
    G-Force is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    London Baby
    Posts
    3,168
    these sound good
    but what is a skillet?

    is it the same thing as a waffle iron?

  9. #9
    niXon)('s Avatar
    niXon)( is offline Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    So Cal
    Posts
    628
    Quote Originally Posted by G-Force
    these sound good
    but what is a skillet?

    is it the same thing as a waffle iron?

    hahahahahah

    you damn english men


    its a pan you pour the mix on on the stove

  10. #10
    DWayne is offline Junior Member
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    TEXAS
    Posts
    88
    sounds like a good one to start out the week. Gonna have em for breakfast tommorrow!

  11. #11
    G-Force's Avatar
    G-Force is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    London Baby
    Posts
    3,168
    Quote Originally Posted by niXon)(
    hahahahahah

    you damn english men


    its a pan you pour the mix on on the stove

    so its a fryin pan then?

    doh

  12. #12
    63190's Avatar
    63190 is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    El Paso, Texas
    Posts
    2,263
    Quote Originally Posted by G-Force
    so its a fryin pan then?

    doh

    Dude, go to ebay and search for skillet.

  13. #13
    Flex2winny is offline Associate Member
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    497
    Break some pieces of your Myoplex bars off and put them in your morning pancakes!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •