Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485

    The final frontier of lazy eating

    Alright im doin it all. Im throwing my tuna in with my oats and spinach, lol! I know ive heard Nark and several others talking about doing it. Im just not in the mood to eat.....Ill let ya guys know how it goes.

  2. #2
    calgarian's Avatar
    calgarian is offline ANALbolically inclined "Protein user"
    Join Date
    May 2006
    Location
    Tim 'er and Rim 'er
    Posts
    31,125
    Quote Originally Posted by abbot138 View Post
    Alright im doin it all. Im throwing my tuna in with my oats and spinach, lol! I know ive heard Nark and several others talking about doing it. Im just not in the mood to eat.....Ill let ya guys know how it goes.
    can I have the Tuna and oats that u r not going to eat

  3. #3
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Quote Originally Posted by calgarian View Post
    can I have the Tuna and oats that u r not going to eat
    LOL! Its pretty good actually. I loaded it up with powdered drink mix and my anti-oxidant drink. Not bad.

  4. #4
    Skully44420's Avatar
    Skully44420 is offline "A Work in Progress"
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    SoCal
    Posts
    11,466
    don't sound too bad. i got me a sweet potato in the oven

  5. #5
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Quote Originally Posted by Skully44420 View Post
    don't sound too bad. i got me a sweet potato in the oven
    Wish I could say the same. It was an "I need to go the grocery store but dont have the time" day for me. Nothing but eggs, tuna, oats, broc, spin, apples alllllll freakin day. Im ready to snap. I need a cook/maid/grocery buyer, i mean wife (hehehehe) so I can focus more on Abbot stuff. lol.

  6. #6
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Ahhhh, all gone

  7. #7
    Dukkit's Avatar
    Dukkit is offline Vitamin Enhanced Sociopathic Post Whore
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    ON THE SHORT BUS.
    Posts
    63,609
    ive done that a few times. well minus the spinach. you know how i feel about greens Abbot. But i put my tuna in with my oats pretty often. with a shit load of splenda and cinammon. you cant really taste the tuna at all.

  8. #8
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Yeah, did it again this morning. I like it.

  9. #9
    Dukkit's Avatar
    Dukkit is offline Vitamin Enhanced Sociopathic Post Whore
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    ON THE SHORT BUS.
    Posts
    63,609
    Quote Originally Posted by abbot138 View Post
    Yeah, did it again this morning. I like it.
    you got your phone on ya? i sent ya a text this morning.

  10. #10
    Dukkit's Avatar
    Dukkit is offline Vitamin Enhanced Sociopathic Post Whore
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    ON THE SHORT BUS.
    Posts
    63,609
    Quote Originally Posted by abbot138 View Post
    Yeah, did it again this morning. I like it.
    did you ever see the post where one dude was talkin about lazy eating, and he said that he bought a cheap coffee pot with a timer on it. before he goes to bed, he puts the water in the tank, then his oats in the coffee pot. and sets it for when he wakes up. the hot water dribbles into the pot and its hot enough to cook your oats.

    now thats lazy. but for the morning... i bet its sweet to wake up to already cooked oats. just throw your egg whites in the microwave and your set

  11. #11
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Quote Originally Posted by dukkitdalaw View Post
    did you ever see the post where one dude was talkin about lazy eating, and he said that he bought a cheap coffee pot with a timer on it. before he goes to bed, he puts the water in the tank, then his oats in the coffee pot. and sets it for when he wakes up. the hot water dribbles into the pot and its hot enough to cook your oats.

    now thats lazy. but for the morning... i bet its sweet to wake up to already cooked oats. just throw your egg whites in the microwave and your set
    Yeah, i saw that. I havent got to that point yet, lol. Im just sick of sweet potatoes and the resulting rancid farts that they give me. I think Im gonna buy some activated barley powder. If im gonna be lazy, i might as well do it right. Barley puts oats to shame.

  12. #12
    Dukkit's Avatar
    Dukkit is offline Vitamin Enhanced Sociopathic Post Whore
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    ON THE SHORT BUS.
    Posts
    63,609
    Quote Originally Posted by abbot138 View Post
    Yeah, i saw that. I havent got to that point yet, lol. Im just sick of sweet potatoes and the resulting rancid farts that they give me. I think Im gonna buy some activated barley powder. If im gonna be lazy, i might as well do it right. Barley puts oats to shame.
    really? i bet they cost a bit more though right? ill have to stick to cheap oats for now. lol

  13. #13
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Yeah, they cost a lot more. Barley is pretty much the lowest GI carb there is.

  14. #14
    Deltasaurus's Avatar
    Deltasaurus is offline The Over Analyzing Nattabolic
    Join Date
    May 2008
    Location
    Tryin to get Abs
    Posts
    3,353
    i have tuna and oats together quite often with some hot sauce and the right consistancy of the oats its almost like tuan and rice, i really enjoy it

  15. #15
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Yeah, i mean I put them together and make tuna patties and those are great. Putting it all and blender and drinking it down was just a new experience for me tho, lol. Wasnt that bad, ill prob be doing it again

  16. #16
    IronReload04's Avatar
    IronReload04 is offline "Rancid Protein Powder Mastermind Technician"
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    everywhere and nowhere
    Posts
    5,640
    ewwwwwwww...ewwwwww....ewwwww

    instead of using water to make oats, use fruit juice and or crushed up bannana in there. put some italion salad dressing on your chicken

    dont eat tuna...tuna is bad and it stinks

  17. #17
    Chitown Raider's Avatar
    Chitown Raider is offline Anabolic Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Go Figure
    Posts
    2,390
    Quote Originally Posted by IronReload04 View Post
    ewwwwwwww...ewwwwww....ewwwww

    instead of using water to make oats, use fruit juice and or crushed up bannana in there. put some italion salad dressing on your chicken

    dont eat tuna...tuna is bad and it stinks
    I marinate my chicken breast in a organic roasted garlic dressing before I cook them. The organic dressing only has around 70 grams of sodium compared to light dressing which is in the 350 range.

  18. #18
    Narkissos's Avatar
    Narkissos is offline AR-Hall of Famer ~Diet Guru~
    Join Date
    May 2004
    Location
    Barbados
    Posts
    20,688
    Blog Entries
    5
    A man's gotta do what a man's gotta do

  19. #19
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Quote Originally Posted by *Narkissos* View Post
    A man's gotta do what a man's gotta do
    Yessir. You were my inspiration for that one. I actually do it just about very day now. lol.

  20. #20
    KatsMeow is offline Banned
    Join Date
    May 2008
    Location
    Florida
    Posts
    18,831
    more power to you abbot, it sounds terrible

  21. #21
    abbot138's Avatar
    abbot138 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    South Jersey
    Posts
    2,485
    Quote Originally Posted by KatsMeow View Post
    more power to you abbot, it sounds terrible
    Nahhhh, try it, you'l love it

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •