Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 40 of 109
  1. #1
    Kawigirl's Avatar
    Kawigirl is offline Knowledgeable~Female Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Canada
    Posts
    1,994

    Best Pick Up Line

    What's your or anyone elses best pick up line you've ever heard?

    IMO...woman don't need one...but I remember one being tried on me. Yes...it was cheesy; but aren't they all? Nonetheless...it was original and made me laugh!

    So.....I'm attractive....YOUR attractive; lets be attractive together!

  2. #2
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    Did it hurt?

  3. #3
    Kawigirl's Avatar
    Kawigirl is offline Knowledgeable~Female Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Canada
    Posts
    1,994
    Quote Originally Posted by -Ender- View Post
    Did it hurt?

    ^^CLOWN^^ lol

  4. #4
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    when you fell from heaven? did it hurt?

  5. #5
    Times Roman's Avatar
    Times Roman is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Back from Afghanistan
    Posts
    27,383
    never used a pick up line.... not interested in women that pick up lines work on.....

    ....sorry for being a buzz kill.

  6. #6
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    I didn't know that paradise was in Alberta.

  7. #7
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    Is that a mirror in your pocket?

  8. #8
    Kawigirl's Avatar
    Kawigirl is offline Knowledgeable~Female Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Canada
    Posts
    1,994
    Quote Originally Posted by -Ender- View Post
    I didn't know that paradise was in Alberta.
    Stop that!!!


    lol

  9. #9
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    Quote Originally Posted by Kawigirl View Post
    Stop that!!!


    lol
    Is that a mirror in your pocket?

  10. #10
    Kawigirl's Avatar
    Kawigirl is offline Knowledgeable~Female Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Canada
    Posts
    1,994
    I'm not biting Ender.......lol

  11. #11
    stack_it's Avatar
    stack_it is offline Nothing to it, but to do it
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pin it to win it!
    Posts
    8,296
    Only one I've ever used that worked was

    "does this smell like chloroform?"

  12. #12
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    Quote Originally Posted by Kawigirl View Post
    I'm not biting Ender.......lol
    I think that's a mirror in your pocket....because I can see myself in your pants.

  13. #13
    DSM4Life's Avatar
    DSM4Life is offline Snook~ AR Lounge Monitor - Recognized Staff Winner - $100
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    PA
    Posts
    30,951
    Blog Entries
    1
    Your legs look tired why don't you take a seat on my face.

  14. #14
    stack_it's Avatar
    stack_it is offline Nothing to it, but to do it
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pin it to win it!
    Posts
    8,296
    Wanna fvck?

  15. #15
    awms is offline Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,754
    "wow I thought you were my ex for a second...thought it was her until I got close and realized you have a bigger nose and you didnt scream...restraining order...long story. Any way whats up? the names dave but my friends call me tyrone. Guess why?"

    Works every time 20% of the time lol Really breaks the ice.

  16. #16
    stack_it's Avatar
    stack_it is offline Nothing to it, but to do it
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pin it to win it!
    Posts
    8,296
    ^^^ the only ice that's gonna break is the ice cubes in her drink when they hit the floor after bouncing off your face.

  17. #17
    Hazard's Avatar
    Hazard is offline AR-Elite Hall of Famer
    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    20,514
    Never used a pick-up line lol..... that crap never works lol

    my most memorable "moment of attraction" was when this cute barbi doll lookig polish girl started talkin with me. The initial attraction was there but thats never enough..... yah gotta hold that attention and shes gotta KNOW your worth it lol. So she walks up the bar and gets herself a drink..... she came back and started talking again while I was making this "surprised" kind of face at her. She stops and asks whats up..... I said "I really learned something about you just now and I'm not sure I like it....." her face dropped and she wanted to know what..... so I said "Here I am..... drinking a beer..... your glass was empty and you went to the bar and got yourself a drink and didn't even think to ask me if I wanted one....." She had this huge smile and she said she'd go get me one if I wanted - to which I replied "Ah no thanks...... i'm not finished with this one....."

    ahhhh memories it was a good night lol

    ~Haz~
    Failure is not and option..... ONLY beyond failure is - Haz

    Think beyond yourselves and remember this forum is for educated members to help advise SAFE usage of AAS, not just tell you what you want to hear
    - Knockout_Power

    NOT DOING SOURCE CHECKS......


  18. #18
    paulzane's Avatar
    paulzane is offline Productive Member
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Middle East
    Posts
    3,480
    Cal's line .... "you don't sweat much for a fat bird!"

  19. #19
    Kawigirl's Avatar
    Kawigirl is offline Knowledgeable~Female Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Canada
    Posts
    1,994
    Quote Originally Posted by paulzane View Post
    cal's line .... "you don't sweat much for a fat bird!"
    lmao^^

  20. #20
    Times Roman's Avatar
    Times Roman is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Back from Afghanistan
    Posts
    27,383
    with me, when I try, it seems unnatural. I can go up to a woman at a bar and start talking, no problem there. But it's usually when I'm not trying to pick up is my best moment. I think the women can sense my motivations, so if I feel I can walk away at anytime and no big deal, is usually when i hit gold. but that's hard for me for some reason, probably cuz Im a horn dawg.

  21. #21
    stack_it's Avatar
    stack_it is offline Nothing to it, but to do it
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pin it to win it!
    Posts
    8,296
    Quote Originally Posted by Hazard View Post
    Never used a pick-up line lol..... that crap never works lol

    my most memorable "moment of attraction" was when this cute barbi doll lookig polish girl started talkin with me. The initial attraction was there but thats never enough..... yah gotta hold that attention and shes gotta KNOW your worth it lol. So she walks up the bar and gets herself a drink..... she came back and started talking again while I was making this "surprised" kind of face at her. She stops and asks whats up..... I said "I really learned something about you just now and I'm not sure I like it....." her face dropped and she wanted to know what..... so I said "Here I am..... drinking a beer..... your glass was empty and you went to the bar and got yourself a drink and didn't even think to ask me if I wanted one....." She had this huge smile and she said she'd go get me one if I wanted - to which I replied "Ah no thanks...... i'm not finished with this one....."

    ahhhh memories it was a good night lol

    ~Haz~
    I do something similar. If a girl asks me to buy her a drink after we've been talking for a few minutes I'll ask her why she can't buy me one. They usually respond with cuz I'm a girl or some bull like that and ill be like "what you don't believe in equal rights" or something similar all while joking and smiling. If they offer to buy me one then I'll tell em not to and I'll buy them one. When they ask why I tell em I just wanted to make sure they weren't talking to me just to get a free drink. If they refuse to offer then I tell em to run there game on some other sucker.

  22. #22
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    It's all in the eyes. Eye contact is all that is needed. The cheesy pickup lines were just for fun and to convey sense of humor.

  23. #23
    Dukkit's Avatar
    Dukkit is offline Vitamin Enhanced Sociopathic Post Whore
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    ON THE SHORT BUS.
    Posts
    63,609
    I dont go to bars, so I dont need pick up lines.

    But in order to break the ice... eye contact and a smile is my secret weapon.

    All else fails... I bang their friends, sister, mother, cousins, aunt. Usually breaks the ice.

  24. #24
    Dukkit's Avatar
    Dukkit is offline Vitamin Enhanced Sociopathic Post Whore
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    ON THE SHORT BUS.
    Posts
    63,609
    I tried to pick up DSM one time.

    So I just took off my pants.

    Worked.

    No words needed.

  25. #25
    stack_it's Avatar
    stack_it is offline Nothing to it, but to do it
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pin it to win it!
    Posts
    8,296
    Quote Originally Posted by -Ender- View Post
    It's all in the eyes. Eye contact is all that is needed. The cheesy pickup lines were just for fun and to convey sense of humor.
    Very true. At the parades in mardi gras my nephew asked me why all the hot girls threw the cool stuff (big beads, boob beads, panties, garder belts, etc) stuff to me. I told him it's all about a smile and eye contact. They love it.

  26. #26
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    ^ yeah, some guys get it wrong though. I've seen the dipshits standing around staring like Charles Manson at women. cracks me up.

    Actually it cracks me up how hard some guys try to get laid. The world is not going to end if you don't find a one night stand. relax a minute.

    DUKKIT! lmao

  27. #27
    calgarian's Avatar
    calgarian is offline ANALbolically inclined "Protein user"
    Join Date
    May 2006
    Location
    Tim 'er and Rim 'er
    Posts
    31,209
    how much the polar bear weigh?

  28. #28
    awms is offline Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,754
    while shes talking to a guy whisper in her ear "Hey just so you know the guy your talking dated my friend...the guys got herpes "

    Then move in hahaha
    Last edited by awms; 03-07-2011 at 10:13 AM.

  29. #29
    calgarian's Avatar
    calgarian is offline ANALbolically inclined "Protein user"
    Join Date
    May 2006
    Location
    Tim 'er and Rim 'er
    Posts
    31,209
    Quote Originally Posted by paulzane View Post
    Cal's line .... "you don't sweat much for a fat bird!"
    ass

  30. #30
    -Ender-'s Avatar
    -Ender- is offline Not Retired
    Join Date
    May 2009
    Location
    Chaos
    Posts
    20,749
    oh no... I guess it was just a matter of time...sigh

  31. #31
    awms is offline Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,754
    "mmmm you smell like my sister...I like that in a women"

    Get um ever time! try it out

  32. #32
    stack_it's Avatar
    stack_it is offline Nothing to it, but to do it
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Pin it to win it!
    Posts
    8,296
    Quote Originally Posted by -Ender- View Post
    ^ yeah, some guys get it wrong though. I've seen the dipshits standing around staring like Charles Manson at women. cracks me up.

    Actually it cracks me up how hard some guys try to get laid. The world is not going to end if you don't find a one night stand. relax a minute.

    DUKKIT! lmao
    Yeah some guys turn it into a creeper stare

  33. #33
    Kawigirl's Avatar
    Kawigirl is offline Knowledgeable~Female Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Canada
    Posts
    1,994
    Quote Originally Posted by awms View Post
    "mmmm you smell like my sister...i like that in a women"

    get um ever time! Try it out
    eeeeeewwwwwwwwwwwwwwww!

  34. #34
    Bryan2's Avatar
    Bryan2 is offline Supplement Guru
    Join Date
    Jun 2004
    Posts
    3,756
    Honestly the best one that ive ever tried

    is whats your name?

    simple stupid...

  35. #35
    calgarian's Avatar
    calgarian is offline ANALbolically inclined "Protein user"
    Join Date
    May 2006
    Location
    Tim 'er and Rim 'er
    Posts
    31,209
    fvck and pizza?

    she replied "fvck u" and I said...what no pizza?

  36. #36
    awms is offline Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Posts
    1,754
    " I no speak english well. You most beautiful, I only stay 1 more night you want make night special? come with"

    good old foreigner line

  37. #37
    SaintInASinnersEyes's Avatar
    SaintInASinnersEyes is offline Junior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Clouds Over California
    Posts
    113
    I've had a crush on you for years


    use it over facebook or text though it's supposed to work but I have no girls on my fb friendslist and I broke my phone the other day cause I couldn't get to the gym but I didn't have any girls #'s in there anyways
    Last edited by SaintInASinnersEyes; 03-07-2011 at 12:21 PM.

  38. #38
    MBMETC's Avatar
    MBMETC is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    NEW YORK
    Posts
    3,699
    Quote Originally Posted by stack_it View Post
    Only one I've ever used that worked was

    "does this smell like chloroform?"
    lol, your an ass

  39. #39
    MBMETC's Avatar
    MBMETC is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    NEW YORK
    Posts
    3,699
    i like "if i were you, id'e do me"

  40. #40
    Times Roman's Avatar
    Times Roman is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Back from Afghanistan
    Posts
    27,383
    i was at a bar one time, and saw a girl i knew from school, so i went over to her and said something to her... she asked me if it was a line (first and only time). I said yeah, i guess it was, so i was thinking how lame I was and was about to leave, and she started talking to me about stuff we did in band, places we went. it was over, so I was ready to leave, and then she started laughing (I can always get em to laugh), soon we had drinks. Sorry this story doesn't have a better ending, I won't lie, didn't bed her, but managed a phone number whoop! whoop!

    so I don't usae lines.... makes me feel like a phoney

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •