Results 1 to 10 of 10
Like Tree2Likes
  • 1 Post By thisAngelBites
  • 1 Post By Times Roman

Thread: New Zealand D*ck

  1. #1
    thisAngelBites's Avatar
    thisAngelBites is offline Knowledgeable Female Member
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    somewhere near London
    Posts
    1,396

    New Zealand D*ck

    Igifuno likes this.

  2. #2
    Lunk1's Avatar
    Lunk1 is offline aka "JOB"
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    METHAMERICA
    Posts
    16,392
    Bahahaahahahahahaahahahahahahahaahahaahhahahahaaha hahahahahahahhahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    Zodiac82's Avatar
    Zodiac82 is offline AR's Scrapple Lover
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    5,747
    lmfao

  4. #4
    bass's Avatar
    bass is offline HRT Specialist ~ Knowledgeable Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    In Southern Commiefornia
    Posts
    9,356
    that was hilarious!

  5. #5
    DontTaseMeBro is offline Member
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Texas
    Posts
    912
    too funny. i needed that this afternoon.

  6. #6
    Back In Black's Avatar
    Back In Black is offline Beach Bodybuilder ~Elite-Hall of Fame~
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Blighty
    Posts
    17,186
    Damn funny. Even funnier when you've been to the place. And spent time in immigration trying to work out why they want to know if you have a 'tint' in your rucksack.
    NO SOURCES GIVEN

  7. #7
    Igifuno's Avatar
    Igifuno is offline AR's Italian Tonic
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Standing Above Weakness
    Posts
    15,931
    Blog Entries
    2
    omg.. hahaha.. wow

  8. #8
    Times Roman's Avatar
    Times Roman is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Back from Afghanistan
    Posts
    27,383
    tch! tch! tch!

    well, if you enjoy that type of humor, you certainly would like the Bob and Tom radio show

    Home - The Bob & Tom Show

    one of the jokes from their program:

    Big Helga
    A 92 year old man goes to his doctor and tells him he wants to have one more child. The doctor says, "Well, I think we're going to have to have a sperm sample. " He hands the old man a plastic container. The old man comes back the next day, and the doctor looks at the empty bottle and says, "What's the problem? "

    The old man says, "The problem?!! The problem is I tried with my right hand. Nothin."Then I tried it with my left hand.Nothin."

    Then I called the Mrs. in. She tried it with her right hand. Nope. Then she tried it with her left hand.Nope again. Then she tried it with her teeth in. No luck. Then she tried it with her teeth out. Still no luck.

    That's when we decided to bring Big Helga the Swede from next door to help out. "Wait a minute" the doc said, " I can see you trying and your wife certainly giving it a shot, but why would you want to get Big Helga involved?"

    The old man says," Well, we figured if anybody was gonna get the lid off that damn bottle Helga could! "
    thisAngelBites likes this.

  9. #9
    Euroholic is offline "ARs Pork Eating Crusader"
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    A world without islam!!!!
    Posts
    6,940
    Seen it a while ago. Thats just how they talk in nz

  10. #10
    RaginCajun's Avatar
    RaginCajun is online now Pissing Excellence!
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Deep Down South
    Posts
    23,477
    Hahahaha

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •