Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 40 of 67
  1. #1
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,266

    Unhappy Happy birthday to.........to Me! Not hardly!!!

    Yeah that's right it's my freaking birthday and you know what I got for my birthday?!?!? Go on guess..............some woman waking me up with a school girl outfit on............NO............a birthday cake..................NO..................Somethin g fun of any sort............nope not for me. For my birthday, because I'm so special...............I get to bail my soon to be ex-wife out of jail for DUI.

    Happy F'in birth-Fin-day to me! :dissapoin

    Lousy horoscope!

  2. #2
    murph's Avatar
    murph is offline Member
    Join Date
    Apr 2002
    Posts
    699
    ...happy birthday!!!!!! ..lol....lol...

  3. #3
    TheMudMan's Avatar
    TheMudMan is offline Retired~ AR-Hall of Famer
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    10,716
    Sorry to hear that................ but happy b-day bro.

  4. #4
    BIG TEXAN's Avatar
    BIG TEXAN is offline Respected Member
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    TEXAS
    Posts
    6,509
    Well..... I must of gotten the address wrong. Someone out there is enjoying a strip-o-gram. LOL Happy birthday Jugg. I do hope it gets better for ya. If ya need to talk bro, you have my number.

  5. #5
    mass junkie's Avatar
    mass junkie is offline banned
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    on the net
    Posts
    8,835
    Quote Originally Posted by Juggernaut2148
    Yeah that's right it's my freaking birthday and you know what I got for my birthday?!?!? Go on guess..............some woman waking me up with a school girl outfit on............NO............a birthday cake..................NO..................Somethin g fun of any sort............nope not for me. For my birthday, because I'm so special...............I get to bail my soon to be ex-wife out of jail for DUI.

    Happy F'in birth-Fin-day to me! :dissapoin

    Lousy horoscope!
    That sucks bro......thats probaly the most Selfish thing she could of done to you ...... I know this wont make you feel anybetter....but Happy B-day Jugg...

  6. #6
    Da Bull's Avatar
    Da Bull is offline Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    X
    Posts
    0
    Sorry bro...Helluva way to wake up...but Happy Birthday to a great bro

  7. #7
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Canada
    Posts
    5,506
    Sorry to hear that bro...

    But for what it's worth, happy birthday anyways. Our happy thoughts are with ya. I'll dedicate this mornings leg workout to ya bro! (was a good one, I can barely walk, and forget about walking down stairs! I collapse!)

    Here, have a banana

    Red

  8. #8
    BigMike J's Avatar
    BigMike J is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    USA
    Posts
    3,389
    Happy Birthday Jaggernut, sorry it's been shitty thus far.

  9. #9
    PTbyJason's Avatar
    PTbyJason is offline Retired Admin
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    TX
    Posts
    70,179
    Quote Originally Posted by BIG TEXAN
    Well..... I must of gotten the address wrong. Someone out there is enjoying a strip-o-gram. LOL Happy birthday Jugg. I do hope it gets better for ya. If ya need to talk bro, you have my number.
    You did that??!!! Thanks bro! Candy was very nice.

    Happy Birthday Jugg, wish you could have been here.

  10. #10
    Da Bull's Avatar
    Da Bull is offline Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    X
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by BigMike J
    Happy Birthday Jaggernut, sorry it's been shitty thus far.
    No pun intended I'm sure

  11. #11
    BIG TEXAN's Avatar
    BIG TEXAN is offline Respected Member
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    TEXAS
    Posts
    6,509
    Quote Originally Posted by PTbyJason
    You did that??!!! Thanks bro! Candy was very nice.

    Happy Birthday Jugg, wish you could have been here.
    Damn!!! You liked that Ronnie Coleman look alike I had intended for Jugg as a joke!!!!??!

    You're a sick, sick man Jason.

  12. #12
    PTbyJason's Avatar
    PTbyJason is offline Retired Admin
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    TX
    Posts
    70,179
    Quote Originally Posted by BIG TEXAN
    Damn!!! You liked that Ronnie Coleman look alike I had intended for Jugg as a joke!!!!??!

    You're a sick, sick man Jason.
    LOL, I should have expected that comeback.

  13. #13
    PTbyJason's Avatar
    PTbyJason is offline Retired Admin
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    TX
    Posts
    70,179
    Quote Originally Posted by Da Bull
    No pun intended I'm sure
    LMAO, I thought that, but just couldn't say it. LOL

  14. #14
    BUYLONGTERM's Avatar
    BUYLONGTERM is offline Anabolic Member
    Join Date
    Feb 2003
    Posts
    8,071
    Happy B-DAY BRO!!!!!!!! Women always find a way to mess shit up for us!!!!

  15. #15
    Testify's Avatar
    Testify is offline Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    The Asshole Capitol
    Posts
    1,065
    Happy Birthday, Jugg!

    Just take another hit of AR, and your concerns will melt away . . .

  16. #16
    BIG TEXAN's Avatar
    BIG TEXAN is offline Respected Member
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    TEXAS
    Posts
    6,509
    Quote Originally Posted by PTbyJason
    LOL, I should have expected that comeback.
    What???? I like cheap shots, so what.

    Ok I'll quit picking on ya....... for awhile.

  17. #17
    rambo's Avatar
    rambo is offline The Lord God
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    BURNING THE CAPE
    Posts
    3,008
    Happy BDAy old man!

  18. #18
    RON's Avatar
    RON
    RON is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    So Cal
    Posts
    5,451
    Don't wives suck bro. Hope it doesn't ruin the rest of your day too bad. If you were only here in Cali we could hit up a club pick up some hot younger hunnies and both tell our wives to F-off. If it wasn't for my kids I would have done it myself already.

  19. #19
    slamd097's Avatar
    slamd097 is offline Banned
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    az
    Posts
    740
    Happy B-day Bro!!!

    Good luck, I would have sent my wife to spend some time with mama for that one.

    BTW, you should have seen this Ronnie coleman stripper that was sent to this guy....I don't know who was loving the music more!!!

  20. #20
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,266
    Many thanks Bros. Reading the well wishes you guys posted really picked me up.

    Jason you owe me a strip-o-gram! If you can't get the Ronny Coleman look alike guy then you'll have to do it yourself! hahaha

    T, thank you very much for the offer..........I'll give you a ring this weekend.

    Mud, Murph, Mass, DB, BigMike, BLT, Testify, Slam, Ron and Rambo............Thank you all.

    Ron, if I were in Cali.............who would bail us out? hahaha

  21. #21
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,266
    Red.........bro sorry I almost forgot about you bro. Thanks for the leg work out dedication. I had planned on doing legs today myself but.................I'll hit them tomorrow morning.

    Hey!..............you think that monkey could deliver a file for me? hahaha

  22. #22
    Terinox's Avatar
    Terinox is offline The One & Only
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Canada
    Posts
    4,999
    Happy Birthday Jug, hopefully things will turn around, and u'll have a good week

  23. #23
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Canada
    Posts
    5,506
    Hee hee my monkey is always for hire! And best of all it works for bananas!

    As for leg day, always a pleasure bro! Was a good one too... it's 5:30pm and they're still wobbly... hell yeah!

    Red

  24. #24
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,266
    Quote Originally Posted by Red Ketchup
    Hee hee my monkey is always for hire! And best of all it works for bananas!

    As for leg day, always a pleasure bro! Was a good one too... it's 5:30pm and they're still wobbly... hell yeah!

    Red
    Damn............now that's what I really wanted for my birthday! I had planned it all out to really hammer on the quads today.....................oh well I'll just hit'em hard tomorrow.

    Bananas huh? Good thing...............I just spent all my cash! hahaha

  25. #25
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,266
    Thanks Tren ................it should be better by tomorrow..............my buddy's taking me out for lunch. SUSHI!!!! Someone has to pay for my lousy birthday............may as well be those rice rollers at my favorite sushi bar! hahaha

  26. #26
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Canada
    Posts
    5,506
    Hmmm sushi! I envy you bro! (looking at yet another crappy can of tuna as i type!)

    Red

  27. #27
    Da Bull's Avatar
    Da Bull is offline Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    X
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by Juggernaut2148
    Thanks Tren................it should be better by tomorrow..............my buddy's taking me out for lunch. SUSHI!!!! Someone has to pay for my lousy birthday............may as well be those rice rollers at my favorite sushi bar! hahaha
    After lunch Jugg,you need to hit a strip club......Sushi and dancers are a cure all Have your buddy give you a roll of $1 bills

  28. #28
    bigol'legs's Avatar
    bigol'legs is offline Quadzilla
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    MT
    Posts
    5,066
    Quote Originally Posted by Juggernaut2148
    Yeah that's right it's my freaking birthday and you know what I got for my birthday?!?!? Go on guess..............some woman waking me up with a school girl outfit on............NO............a birthday cake..................NO..................Somethin g fun of any sort............nope not for me. For my birthday, because I'm so special...............I get to bail my soon to be ex-wife out of jail for DUI.

    Happy F'in birth-Fin-day to me! :dissapoin

    Lousy horoscope!
    well first of before I start bashing you... Happy Birthday!!!

    Now on to more seriuos buisness: ... How can you bail someone out of jail if your in the cell next to her? and I know I know I told her I'd drive her home but you know how she is... stubborn, so I decieded after we had our nice night to let her drive herself home and LOOK what happens.. damn I guess its kinda my fault!!

  29. #29
    Da Bull's Avatar
    Da Bull is offline Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    X
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by bigol'legs
    well first of before I start bashing you... Happy Birthday!!!

    Now on to more seriuos buisness: ... How can you bail someone out of jail if your in the cell next to her? and I know I know I told her I'd drive her home but you know how she is... stubborn, so I decieded after we had our nice night to let her drive herself home and LOOK what happens.. damn I guess its kinda my fault!!
    You could have put her in the trunk

  30. #30
    Butch is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    The land of stars
    Posts
    2,161
    Happy birthday big dude....have a nice dinner and while your at it take a few sake bombs....if you drink...if you don't, then stuff the shit out of yourself and go home and let the wife smell the protein farts....give her one or two Dutch Ovens...lmao....Happy Bday bro!

  31. #31
    Da Bull's Avatar
    Da Bull is offline Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    X
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by Butch
    Happy birthday big dude....have a nice dinner and while your at it take a few sake bombs....if you drink...if you don't, then stuff the shit out of yourself and go home and let the wife smell the protein farts....give her one or two Dutch Ovens...lmao....Happy Bday bro!
    Dutch oven...........LMAO....haven't heard that in years......your forgiven for sticking up for peam

  32. #32
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,266
    You all need help! hahahaha

    Big ol, If you want bro you can have her! That way you can have nice nights every night! hahahaha

    Take my wife.........................PLEASE! hahahaha Thank you, thank you very much I'll be here all week. Try the tuna and don't forget to tip your hostess.

  33. #33
    RON's Avatar
    RON
    RON is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    So Cal
    Posts
    5,451
    Its all good Juggs Butch will bail us out. If he's not in there with us. Besides it Cali not Texas we don't give the death penalty for bar fights.

  34. #34
    Butch is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    The land of stars
    Posts
    2,161
    Quote Originally Posted by RON
    Its all good Juggs Butch will bail us out. If he's not in there with us. Besides it Cali not Texas we don't give the death penalty for bar fights.
    You kidding me....I don't want to miss the fun...we'll get someone to bail us out...

    Da Bull your too funny...I don't think i was sticking up for peam...I just old her to leave you alone...but we're not hijacking our boys Bday thread to talk about Spam...ooppps I mean peam...lol...

  35. #35
    Da Bull's Avatar
    Da Bull is offline Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    X
    Posts
    0
    Quote Originally Posted by Juggernaut2148
    You all need help! hahahaha

    Big ol, If you want bro you can have her! That way you can have nice nights every night! hahahaha

    Take my wife.........................PLEASE! hahahaha Thank you, thank you very much I'll be here all week. Try the tuna and don't forget to tip your hostess.
    Rodney Dangerfield fan huh?

  36. #36
    Da Bull's Avatar
    Da Bull is offline Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    X
    Posts
    0
    Or was it that other old guy?Forget his name.

  37. #37
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,266
    Quote Originally Posted by Da Bull
    Or was it that other old guy?Forget his name.
    It was that old guy. hahahaha I can't remember he's name either. hahahaha

  38. #38
    Juggernaut's Avatar
    Juggernaut is offline AR Jester
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    FL
    Posts
    6,266
    Quote Originally Posted by RON
    Its all good Juggs Butch will bail us out. If he's not in there with us. Besides it Cali not Texas we don't give the death penalty for bar fights.
    Well then that puts a whole new paint job on things. Can we trust Butch though? He does belly flops...................sober! hahaha

  39. #39
    Da Bull's Avatar
    Da Bull is offline Banned
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    X
    Posts
    0
    Henny Youngmann

  40. #40
    Butch is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    The land of stars
    Posts
    2,161
    Quote Originally Posted by Juggernaut2148
    Well then that puts a whole new paint job on things. Can we trust Butch though? He does belly flops...................sober! hahaha
    LMFAO....no brother I was not sober....that was after a football game...but you can trust me...as long as you have fun....that's all that matters....

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •