Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    HHH_batista is offline New Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    28

    what's better to lose body fat and also some lbs?

    Igf lr3 or clen ? I'm actually in a clen cycle rite now

  2. #2
    redz's Avatar
    redz is online now Knowledgeable Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    My HOME GYM
    Posts
    13,108
    I`m gonna say clen with cardio and the right diet of course.

  3. #3
    HHH_batista is offline New Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    28

    ohhh

    I wanted to give a try to igf for weight loss also

  4. #4
    redz's Avatar
    redz is online now Knowledgeable Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    My HOME GYM
    Posts
    13,108
    I dont think its the best idea just because it seems like you are looking to find magic compounds when really diet and training is the bread and butter of cutting (of course you shouldnt be eating that though lol)

  5. #5
    HHH_batista is offline New Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    28
    Nooo , I am cutting rite now !! I'm just asking about igf because mad ppl told me about it. I am doing my research!

  6. #6
    PT's Avatar
    PT
    PT is offline DUNAMIS ~ AR-Elite Hall of Famer~
    Join Date
    May 2003
    Location
    United States
    Posts
    12,157
    yea igf wont cut you up bro. clen , diet and cardio is the best thing outside of dnp or pgcl
    source checks- 200 posts and 6 month membership min. entirely within my discretion
    PT is a fictional character and all posts are for entertainment purposes only.




  7. #7
    HHH_batista is offline New Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    28
    Actually what I am gonna do is a cycle of ifg since it builds muscle mass, and muscle mass burns fat. And after the ifg cycle I am gonna do 2 cycles of clen to get rid of the last unwanted lbs. My partner @ da gym did this and got good results that I am gonna give it a try. He was heavier then me, now he is ripped (no homo) , a try does not hurt anyone, so hopefully it will work for me. My next cycle of ifg will be with testosterone .
    Last edited by HHH_batista; 11-22-2008 at 05:56 PM.

  8. #8
    PT's Avatar
    PT
    PT is offline DUNAMIS ~ AR-Elite Hall of Famer~
    Join Date
    May 2003
    Location
    United States
    Posts
    12,157
    IGFL3 will not produce any noticable amount of muscle mass.
    source checks- 200 posts and 6 month membership min. entirely within my discretion
    PT is a fictional character and all posts are for entertainment purposes only.




  9. #9
    HHH_batista is offline New Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    28
    Yeah? I did two months of research about igf and all I read was that it gives u lean mass, fat loss, and fast recovery from your workouts . what could I take to get bigger muscles then and fat loss then? I was researching about deca but I don't wanna go bold and loss my sexual gains . I was thinking of a cycle of igf with testosterone ,,, what do you think about that? Better? I gotta start a new research.

  10. #10
    Gear's Avatar
    Gear is offline HGH/IGF/Insulin Forum ~ AR-Hall of Famer
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    7,795
    You will get better gains from huIGF-1 than the LR3 version and definitely clenbuterol for shedding fat along with exercise + diet.

    -Gear

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •