Results 1 to 27 of 27

Thread: Uk new member

  1. #1
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290

    Uk new member

    Hi guys im nathan from leeds uk ok so im a new member here to broaden my research and maybe input been lifting 16 years and started my venture into bodybuilding in june 2014 current stats are 6"3 116kg with 12% bf not sure what else to say at the mo other than hi and hope to get chatting soon

  2. #2
    Back In Black's Avatar
    Back In Black is offline Beach Bodybuilder ~Elite-Hall of Fame~
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Blighty
    Posts
    17,186
    Welcome big Tyke.
    NO SOURCES GIVEN

  3. #3
    brazey's Avatar
    brazey is offline Steroid.com's Official Greeter
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    East Coast beach town
    Posts
    10,694
    Welcome to the community!

  4. #4
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Cheers guys

  5. #5
    Bio-Active's Avatar
    Bio-Active is online now AR-Hall of Famer
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    L.A
    Posts
    24,316
    Welcome to the forum

  6. #6
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    Welcome Nath, I'm only a stones throw away from u

  7. #7
    clarky.'s Avatar
    clarky. is offline MONITOR
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Scotland
    Posts
    16,392
    Welcome to the forum Nath.

  8. #8
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Thanks again guys wanting to upload a few pics but i cant edit my profile any ideas and mr fq320 where abouts pal im rothwell

  9. #9
    NACH3's Avatar
    NACH3 is offline VET
    Join Date
    May 2014
    Location
    Baking chicken
    Posts
    19,418
    Blog Entries
    2
    Welcome to the forum!

  10. #10
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Thanks nach 3

    Sent from my iPhone using Forum

  11. #11
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    Quote Originally Posted by bignath4607
    Thanks again guys wanting to upload a few pics but i cant edit my profile any ideas and mr fq320 where abouts pal im rothwell
    I'm in wakey pal. There has been problems with the uploaded system recently, it also might be that your a new member, PMs are disabled until 50 posts so get spamming lol

  12. #12
    Oki-Des's Avatar
    Oki-Des is offline Anabolic Member
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Florida
    Posts
    3,306
    Welcome to the forum!

  13. #13
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Cheers oki des
    Fq320 whats your name pal and where do you train ? And do you have the evo ?

    Sent from my iPhone using Forum

  14. #14
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    Quote Originally Posted by bignath4607
    Cheers oki des Fq320 whats your name pal and where do you train ? And do you have the evo ? Sent from my iPhone using Forum
    I'd rather not post that in the open forum mate, just in case. Sold Evo and kept the name.

    I'd pm you but you need 50 posts bro
    Last edited by MR-FQ320; 04-19-2015 at 10:51 AM.

  15. #15
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Ah cool i understand pal il get spamming away lol shame you sold i gotta R33 gtr love my cars as much as lifting

    Sent from my iPhone using Forum

  16. #16
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    R33- nice man :-))

    Yeah I got a family car now lol
    Bmw 320d mspirt 11plate saloon. Nice doing 42mpg and rolling around looking cool lol.

  17. #17
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Yeah its pretty cool i built it me sen thinking about getting a 330d drop top as im doing abit more mileage these days so having to use v power in the beast is killingmy bank balance lol

    Sent from my iPhone using Forum

  18. #18
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    Yeah I know what you mean, wait till you get a kid and costs 100 to go to coast lol. Erm no ta.
    So what brings you here anyway ? Starting a cycle ?

  19. #19
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Haha way ahead of you mate i gotta 6 year old terror already but i manage i guess just looking for other opinions on what to do i mean the guy i get my advice from won his class in leeds show last year then placed 5th at brits in Nottingham so he knows his stuff but as i said on another thread what works for one might not work for all how about you ? Oh and its good to speak to like minded people

    Sent from my iPhone using Forum

  20. #20
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    Well I aim to be on stage 6 weeks today at batley frontier, North East regionals. First timers mind you, so I'm bang in training and dieting, can't stop thinking about it, so I'm trying to give out well meant advice lol while Iv got a spare minute.

  21. #21
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Yeah i can imagine mate a few of my friends usually compete there and i thought itd be a good place for me to start i just dont think il be good enough il give it a crack if im not good enough il go on another bulk then cut ready for august i wish u luck pal you certainly seem motivated enough and look nearly ready so good on you one bit of advice is get a good tan not a wet one as the judges hated the wet look last year il ask see what theyre feeling this year

    Sent from my iPhone using Forum

  22. #22
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    Nice tip. Thanks man.

    Yeah struggling to get these last few percent / lbs. off, I'm on net 1650 cals after cardio, had a cheat meal Saturday so I'm hope that does the trick this week

  23. #23
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Is it water weight or bf tho im assuming by your pic itll be water weight so itll allbe down to what if any diuretics you take to get rid il ask my trainer what he did for his just incase he might of did something you aint

    Sent from my iPhone using Forum

  24. #24
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    Well Iv just got some nolva to deal with a bit of gyno, so again I'm hoping I can dry out a bit with that, there is some fat on the love handles, not much, but I'm just not low digits yet so it has to be fat, and a bit on glutes too. T3 just melted muscle even on tren ..

  25. #25
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Bloody love handles behave there aint alot there i know he used anadrol and clen leading up to the comp then had some form of diuretic im seeing him tomoz so il see what tips i can get off him hes a close friend so he dont tell me lies

    Sent from my iPhone using Forum

  26. #26
    MR-FQ320's Avatar
    MR-FQ320 is offline This means war!
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Gods own country
    Posts
    3,007
    Yeah I have both those too. Hoping I just needed to shock the body into more fat loss

  27. #27
    bignath4607's Avatar
    bignath4607 is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    rothwell,leeds uk
    Posts
    290
    Yeah its a possibility just stay positive as the more you diet down the more it impacts what you think your seeing int mirror

    Sent from my iPhone using Forum

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •