Results 1 to 14 of 14
Like Tree1Likes

Thread: sus 250 legit or fake

  1. #1
    sumsus is offline New Member
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Aus
    Posts
    40

    sus 250 legit or fake

    This is not the sus that im currenly on now but just wanted to ask out of curiosity if this sus is fake or really
    want to seee thanks guys
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails sus 250 legit or fake-2012-10-23-00.03.35.jpg   sus 250 legit or fake-2012-10-23-00.03.13.jpg   sus 250 legit or fake-2012-10-23-00.03.02.jpg  

  2. #2
    austinite's Avatar
    austinite is offline HRT Specialist ~ * ~AR-Hall of Famer~
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Cialis, Texas
    Posts
    31,012
    Iranian test is legit.

  3. #3
    sumsus is offline New Member
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Aus
    Posts
    40
    its not irianina its pakistanii if you look at others there ex and batch number is written in black this is in yellow its wierd man
    some company called karachi abott

  4. #4
    austinite's Avatar
    austinite is offline HRT Specialist ~ * ~AR-Hall of Famer~
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Cialis, Texas
    Posts
    31,012
    Ah ok. Most companies will not invest the money in machinery to make ampules. And that simply increases the chance of legitimacy. But only one way to find out really.

  5. #5
    sumsus is offline New Member
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Aus
    Posts
    40
    ohhk i dunnt want to put shit in my body man so im not gonna even bother with this guy my sources tell me ther fake but i dunno it very clear like water.
    the other sust i got is a thick yellow oily base and tastes, smells very strong like the sstuff i had for my first cycle

  6. #6
    Juced_porkchop's Avatar
    Juced_porkchop is offline Knowledgeable Member
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Canada
    Posts
    2,615
    Quote Originally Posted by sumsus View Post
    ohhk i dunnt want to put shit in my body man so im not gonna even bother with this guy my sources tell me ther fake but i dunno it very clear like water.
    the other sust i got is a thick yellow oily base and tastes, smells very strong like the sstuff i had for my first cycle
    oil can differ ALOT. form yellow to clear, thick to thin.
    if its form the SAME place and batch then i may worrie a bit.

  7. #7
    Juced_porkchop's Avatar
    Juced_porkchop is offline Knowledgeable Member
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Canada
    Posts
    2,615
    Im not saying its fake or real though.
    if you doubt it then dont get it.

    Lots of good places with sust and feed back

  8. #8
    sumsus is offline New Member
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Aus
    Posts
    40
    ok so gernrally theres only one way to find out if its reall or nottt jab jab jab hahaha
    na i think im gonna stick to my guy man

  9. #9
    mr.slippyfist69's Avatar
    mr.slippyfist69 is offline Associate Member
    Join Date
    May 2012
    Location
    New York, New York
    Posts
    177
    Had that same sus for 2 different cycles now and I can say the suff I got was identical to those and 100% legit.

  10. #10
    Chx beach 79's Avatar
    Chx beach 79 is offline Senior Member
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    East Coast: on the beach
    Posts
    1,287
    Rarely are ampules faked

  11. #11
    dpd
    dpd is offline New Member
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    40
    Go to go have the same .. Great stuff

  12. #12
    ggerman's Avatar
    ggerman is offline Junior Member
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    113
    is that from pakistan?
    try and see.

  13. #13
    AnimeRocks88's Avatar
    AnimeRocks88 is offline Junior Member
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    112
    Nice gear.

  14. #14
    i_SLAM_cougars's Avatar
    i_SLAM_cougars is offline Junior Member
    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    141
    This thread is like 3 years old guy

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •