Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 40 of 82
  1. #1
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032

    Whoever is on right now READ THIS!

    Ok, since I'm new(not really). Well, to some of you. I would like to say that I am an insomniac. So you'll catch me on here on the late night til my sleep meds kick in.

    Anyways, I'm bored...so lets talk some shit!


    JSN! I know you're online biatch. What are you doing? As a matter of fact, what is everyone doing?

  2. #2
    Rob's Avatar
    Rob
    Rob is offline Canadian Legend
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    ONTARIO
    Posts
    3,201
    eating cottage cheese
    listening to R Kelly
    Talking to ****s on MSN

  3. #3
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032
    Quote Originally Posted by bigrob33
    eating cottage cheese
    listening to R Kelly
    Talking to ****s on MSN

    R Kelly? WTF!

    What song?

  4. #4
    Rob's Avatar
    Rob
    Rob is offline Canadian Legend
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    ONTARIO
    Posts
    3,201
    Trapped in the closet....parts 1 through 5 lol

  5. #5
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032
    Quote Originally Posted by bigrob33
    Trapped in the closet....parts 1 through 5 lol

    Are you trying to hint me something you little fairy?

    I'm watching 40 year old virgin. "Bitch is running wild."

  6. #6
    Rob's Avatar
    Rob
    Rob is offline Canadian Legend
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    ONTARIO
    Posts
    3,201
    Never seen it.

    Are you trying to hint me something you old pervert?

  7. #7
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032
    You gotta watch it. It's hilarious.

  8. #8
    chest6's Avatar
    chest6 is offline Banned
    Join Date
    May 2005
    Posts
    23,390
    join the club...unfortunately i wont be as much of one as i was last semester.. my classes are at 9am and 11am

  9. #9
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032
    I'm off tomarrow so it's all good.

  10. #10
    brewerpi's Avatar
    brewerpi is offline Associate Member
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    370
    I'm eating chicken tits and watching Two for the Money-Al Pacino rules!

  11. #11
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032
    I'm debating whether I should go to sleep or eat some shrimp.

  12. #12
    Tren Bull's Avatar
    Tren Bull is offline Dbol Junkie
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    northern cali
    Posts
    16,460
    im the same way bro, i usually cant fall asleep until 2 am. right now im listening to some nwa, holding my glock

  13. #13
    chest6's Avatar
    chest6 is offline Banned
    Join Date
    May 2005
    Posts
    23,390
    i cant go to sleep til like 2 either damn i better get 2 slep

  14. #14
    Tren Bull's Avatar
    Tren Bull is offline Dbol Junkie
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    northern cali
    Posts
    16,460
    hey chest, what classes are you taking?

  15. #15
    chest6's Avatar
    chest6 is offline Banned
    Join Date
    May 2005
    Posts
    23,390
    english, foundations of health, beginning bowling , walking, math, chemistry

  16. #16
    Tren Bull's Avatar
    Tren Bull is offline Dbol Junkie
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    northern cali
    Posts
    16,460
    bowling? haha thats funny

  17. #17
    QuieTSToRM33's Avatar
    QuieTSToRM33 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    S.Florida by way of NY
    Posts
    7,490
    walking .... wtf kinda class is that ... lol

  18. #18
    Tren Bull's Avatar
    Tren Bull is offline Dbol Junkie
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    northern cali
    Posts
    16,460
    i dont know man, walking could be a pretty hard class... i imagine the midterms are hell

  19. #19
    chest6's Avatar
    chest6 is offline Banned
    Join Date
    May 2005
    Posts
    23,390
    haha ya ive got it tomorrow

  20. #20
    chest6's Avatar
    chest6 is offline Banned
    Join Date
    May 2005
    Posts
    23,390
    haha yall like that...teacher sounds stupid. She said you can lose weight nad eat anything u want

  21. #21
    Tren Bull's Avatar
    Tren Bull is offline Dbol Junkie
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    northern cali
    Posts
    16,460
    yea she does sound dumb. and thats why shes teaching a walking class

  22. #22
    QuieTSToRM33's Avatar
    QuieTSToRM33 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    S.Florida by way of NY
    Posts
    7,490
    Quote Originally Posted by chest6
    haha yall like that...teacher sounds stupid. She said you can lose weight nad eat anything u want
    ooooooohhhhhhhhhhh yyyyyyeaaaaaaaaaahhh ...... what a great teacher ... lol

  23. #23
    J.S.N.'s Avatar
    J.S.N. is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    all up in yo' buttho'
    Posts
    3,081
    ahahha you're not the only insomniac on here bro.

    i got a script for some sleep meds the other day but they aren't doing much for me. last night they did shit and tonight i fell asleep an hour or 2 ago and **** me i just woke up.

  24. #24
    J.S.N.'s Avatar
    J.S.N. is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    all up in yo' buttho'
    Posts
    3,081
    on what board?

  25. #25
    Chemical King's Avatar
    Chemical King is offline Anabolic Member
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Here there and everywhere
    Posts
    2,110
    my ex g/f used to suffer with insomnia but when she was on meds for it she was like u. She would wait for it to kick in which took a while which in turn made her depentand upon them.

    In the end she decided to stop taking them. She got not a lot of sleep for about 2 weeks but now she sleeps like a rock

  26. #26
    Mizfit's Avatar
    Mizfit is offline Banned
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Toronto Canada
    Posts
    8,966
    sorry babes i took a imovane i was out like a lite and at the gym at 4:30am

  27. #27
    decadbal's Avatar
    decadbal is offline Banned
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    North Charlotte
    Posts
    11,924
    gimme the keys to the city ima lock dis bitch

  28. #28
    MASTER's Avatar
    MASTER is offline "I Own You"
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    England
    Posts
    4,432
    insomnia is a bangin tune in da club!

  29. #29
    Tren Bull's Avatar
    Tren Bull is offline Dbol Junkie
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    northern cali
    Posts
    16,460
    ive never tried prescription sleeping pills, but i have taken lots of excedrin pm... 12 pills used to knock me out, but now it doesn't do a damn thing for me.

  30. #30
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032
    Quote Originally Posted by Mizfit
    sorry babes i took a imovane i was out like a lite and at the gym at 4:30am

    Wern't we chatting at 4AM your time though?

  31. #31
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032
    Bump, I'm bored.

  32. #32
    AnabolicAndre's Avatar
    AnabolicAndre is offline Anabolic Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Pitt/New Jersey/No source
    Posts
    3,604
    is this how your nights start out being bored and then by 2 am starting insomniac threads?

  33. #33
    AnabolicAndre's Avatar
    AnabolicAndre is offline Anabolic Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Pitt/New Jersey/No source
    Posts
    3,604
    so yeas steelers at denver..... IM say steelers by 3

  34. #34
    Myka's Avatar
    Myka is offline Made Of Sugar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    a small room
    Posts
    9,054
    Yeah chest Im taking beginning basketball and I have slept through the first two classes!...oh well...

    Oh yeah...walking? hmmm...

  35. #35
    Keyser Sozey is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Miami
    Posts
    2,847
    I take trazodone 150mgs an hour before I want to go to sleep. I always get a straight eight.
    When I'm on tren , I'll probably get six hours, or so.

  36. #36
    big L 17's Avatar
    big L 17 is offline Female Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Austin,tx
    Posts
    1,229
    its only 11::47 my time and i cant sleep.what should i go eat i am hungry.

  37. #37
    Myka's Avatar
    Myka is offline Made Of Sugar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    a small room
    Posts
    9,054
    tuna and salsa...

  38. #38
    chest6's Avatar
    chest6 is offline Banned
    Join Date
    May 2005
    Posts
    23,390
    mmm vitamin C I just got the powder damn that shit is bitter as hell

  39. #39
    big L 17's Avatar
    big L 17 is offline Female Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Austin,tx
    Posts
    1,229
    i hate tuna,salsa man i would have heartburn for 3 days.any other ideas

  40. #40
    Massacre's Avatar
    Massacre is offline Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Germany
    Posts
    1,032
    Quote Originally Posted by AnabolicAndre
    is this how your nights start out being bored and then by 2 am starting insomniac threads?

    It was 12 when I started it but yeah.

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •