Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    yung-priest is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    New Mexico
    Posts
    339

    propiante or dbol?

    wats up? well i bn puttin 2gether my cycle n came up wit this-wk 1-10 500mg of test ent per wk/wk 1-10 450mg of deca per wk/now i was gonna use 40-50mg ed of dbol for wk1-4, but was suggested 2use test prop@100mg eod for the 1st 4wks? Wat would b the best one? thanks 4the hepl

  2. #2
    Opey's Avatar
    Opey is offline Associate Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    CT, USA
    Posts
    244
    first of all, i am pretty sure that you would want to run the test at least 100 mg more than the deca , or the deca will ravage your sex drive. prop needs to be injected every day to keep the blood levels stable. i would go with the dbol for 4 weeks. by the way, is this your first cycle?

  3. #3
    THE DON's Avatar
    THE DON is offline Associate Member
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    london ENGLAND UK
    Posts
    208
    def go with the dbol

  4. #4
    fitnessguy's Avatar
    fitnessguy is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    over the hills & far away
    Posts
    2,028
    Quote Originally Posted by yung-priest
    wats up? well i bn puttin 2gether my cycle n came up wit this-wk 1-10 500mg of test ent per wk/wk 1-10 450mg of deca per wk/now i was gonna use 40-50mg ed of dbol for wk1-4, but was suggested 2use test prop@100mg eod for the 1st 4wks? Wat would b the best one? thanks 4the hepl
    If it were me, i would bump the test e up to 600mg for 12 weeks, run prop @ 75mg ED for weeks 1-4 and 11-12, stop the deca at week 11. And if i had extra d-bols i might would throw them in the middle of the cycle or just save em for next time...but that's JMO

  5. #5
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    Quote Originally Posted by fitnessguy
    If it were me, i would bump the test e up to 600mg for 12 weeks, run prop @ 75mg ED for weeks 1-4 and 11-12, stop the deca at week 11. And if i had extra d-bols i might would throw them in the middle of the cycle or just save em for next time...but that's JMO
    yep love prop jump start

  6. #6
    spywizard's Avatar
    spywizard is offline AR-Elite Hall of Famer~
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    In the Gym, if i could
    Posts
    16,350
    ever run dbol before??? the results will be completly different from a prop jumpstart..
    The answer to your every question

    Rules

    A bigot is a person obstinately or intolerantly devoted
    to his or her own opinions and prejudices, especially
    one exhibiting intolerance, and animosity toward those of differing beliefs.


    If you get scammed by an UGL listed on this board or by another member here, it's all part of the game and learning experience for you,
    we do not approve nor support any sources that may be listed on this site.
    I will not do source checks for you, the peer review from other members should be enough to help you make a decision on your quest. Buyer beware.

    Why the Police will Kick your ass

  7. #7
    yung-priest is offline Associate Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    New Mexico
    Posts
    339
    wel my 1st cycle i didnt no 2much so i used 1cc per wk of deca300,t-4, n dbol , i didnt no that the dbol n a bottle was only 25mg til now. believe or not i gained a gaind a good 30lbs after losin the water retention on jus that. so this wil b my 2nd cycle n now that i no more this is wat looks like would do good 4me. im jus stuck on the dbol or prop, cuz i was told on here dbol wil b good but wnt keep the gains n that the prop wil b better n wil keep more after all done. so wat do u all think?

  8. #8
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    prop makes me horny is what i think...
    but anyways prop is my fav compound...

  9. #9
    fitnessguy's Avatar
    fitnessguy is offline Anabolic Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    over the hills & far away
    Posts
    2,028
    Quote Originally Posted by taiboxa
    prop makes me horny is what i think...
    but anyways prop is my fav compound...
    ain't that the truth, and it's the "out of the blue" kind of horny. i luv it

  10. #10
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    Quote Originally Posted by fitnessguy
    ain't that the truth, and it's the "out of the blue" kind of horny. i luv it
    omg i was doing morning cardio on a recumbent stationary bike this morning.. popped wood at my gym ROFL
    dont think it was noticed by anyone but i kept my waterbottle in my lap

  11. #11
    Opey's Avatar
    Opey is offline Associate Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    CT, USA
    Posts
    244
    Quote Originally Posted by taiboxa
    omg i was doing morning cardio on a recumbent stationary bike this morning.. popped wood at my gym ROFL
    dont think it was noticed by anyone but i kept my waterbottle in my lap
    haha, thats why i wear a tight shirt and baggy pants to the gym.

  12. #12
    Tjelle's Avatar
    Tjelle is offline Associate Member
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Sandefjord
    Posts
    315
    im on prop now and dbol just started one week ago and i love the jump start, and by the way it's spring time hear in norway now and the **** where those all these hot wommen come from???? =)

  13. #13
    ***xxx***'s Avatar
    ***xxx*** is offline Anabolic Member
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Darmstadt, Germany
    Posts
    2,399
    in Norway? ****, the placed is packed with hot women! just met some 2 weeks ago in Spain.

  14. #14
    Tjelle's Avatar
    Tjelle is offline Associate Member
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Sandefjord
    Posts
    315
    =)=)=) they are even hotter when on prop=)

  15. #15
    Thegr8One's Avatar
    Thegr8One is offline Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Jessica Albas' ASS
    Posts
    1,778
    go with the prop

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •