Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    fantasy is offline New Member
    Join Date
    May 2005
    Posts
    19

    Opinions on this cut/bulk cycle

    hello ! Im so new on this board...

    25 years old
    85-90 kg
    173 cm
    10-15 % BF

    2 cycles in my past. one with some really good results and one that vent by without nothing..(?)


    Im planning a cut/bulk cycle... Something like this.

    1-33 HCG .............500 iu E3D
    1-11 testo ENA.....500 mg
    1-11 parabolan .....300 mg
    1-11 arimidex ........0,5 mg ED (or is it OK to take 1 mg EOD)
    2-11 T3...............100 mcg
    1-11 clenbuterol ....140 mcg 2 w on/2 w off
    12-20 d-bol...........10 mg ED
    21-36 testo ENA.....550 mg
    21-35 deca ............460 mg
    21-35 EQ...............460 mg

    first 11 weeks im on ca 2000 kcal mostlet proteins and fat (200-250 gram of carbs at the most)

    then I will upper the kcal a bit for week 12-20

    then start bulking week 21. Somewhere around 5000 kcal.

    So what do u think.. BTW this board rocks!!
    ?
    Last edited by fantasy; 05-27-2005 at 11:11 AM.

  2. #2
    RA's Avatar
    RA
    RA is offline Grade A Beef
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Getting madcow treatments
    Posts
    18,715
    Quote Originally Posted by fantasy
    hello ! Im so new on this board...

    25 years old
    85-90 kg
    173 cm
    10-15 % BF

    2 cycles in my past. one with some really good results and one that vent by without nothing..(?)


    Im planning a cut/bulk cycle... Something like this.

    1-11 testo ENA.....500 mg
    1-11 parabolan .....300 mg
    1-11 arimidex ........0,5 mg ED (or is it OK to take 1 mg EOD)
    2-11 T3...............100 mcg
    1-11 clenbuterol ....140 mcg 2 w on/2 w off
    12-20 d-bol...........10 mg ED
    21-36 testo ENA.....550 mg
    21-35 deca ............460 mg
    21-35 EQ...............460 mg

    first 11 weeks im on ca 2000 kcal mostlet proteins and fat (200-250 gram of carbs at the most)

    then I will upper the kcal a bit for week 12-20

    then start bulking week 21. Somewhere around 5000 kcal.

    So what do u think.. BTW this board rocks!!
    ?
    Never did a cycle like this, skipping test and then going back. Why deca and eq both? Bump for more opinions.

  3. #3
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    LOL dood bridging w/ dbol .. and that run time? just run prop all the way through it... and piss on the bridge it will do more harm than good and in all honesty i would bulk first then cut dont want to end this damn thing w/ water bloat
    btw
    my bridge is eq/prop

  4. #4
    fantasy is offline New Member
    Join Date
    May 2005
    Posts
    19
    Quote Originally Posted by taiboxa
    LOL dood bridging w/ dbol .. and that run time? just run prop all the way through it... and piss on the bridge it will do more harm than good and in all honesty i would bulk first then cut dont want to end this damn thing w/ water bloat
    btw
    my bridge is eq/prop

    *the d-bol is no problem only 10 mg ED for 8 weeks...
    *.. Its summer now and I dont want to be bloated now. then when I start bulking I dont mind water at all. I dont se a problem with that. Water can be good.
    *i dont like prop.. prefer enanthate .
    * I use EQ to get more apetite (to be able to eat more i mean)

    BTW im not on steroid so that I can look good on the beach. My goal is to compete in -85 kg BB

  5. #5
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    IMO the bridge is pointless your already shut down and your barely getting anything outta 10mg DBOL ... so you could possibly go catabolic during that time frame.

  6. #6
    fantasy is offline New Member
    Join Date
    May 2005
    Posts
    19
    Quote Originally Posted by roidattack
    Never did a cycle like this, skipping test and then going back. Why deca and eq both? Bump for more opinions.

    whats up with skipping test and then go back? do U think its better to be on test week 1-35 ?

    maybe just stick with that and skip the d-bol bridge..? go with 500 mg EW week 12-20 to..

    Like this..

    1-33 HCG .............500 iu E3D
    1-35 testo ENA.....500 mg
    1-11 parabolan .....300 mg
    1-11 arimidex ........0,5 mg ED (or is it OK to take 1 mg EOD)
    2-11 T3...............100 mcg
    1-11 clenbuterol ....140 mcg 2 w on/2 w off
    21-35 deca ............460 mg
    21-35 EQ...............460 mg

  7. #7
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    no what you do is you drop the test down during that time to HRT lvl where its just slightly above norm or a lil higher say maybe 250mg week for that bridge and if you want i guess you could throw in some light dbol (i wouldnt)
    and running hcg through out whole cycle can have some adverse affects...
    best off running it every 6-7th week for a 1 week hit of ED shots of 500-750
    then run it about same dose 14 days out from pct for days 1-10 and then let it retire from the system the last 4 days prior to starting pct.

    im runnin a 30+wker right now kinda like
    wks 1-10 prop@100mgED Eq@600+mg wk
    wks 11-23 prop 125mgED/Tren75mgED/Eq600mgWk
    wks 24-32 prop 100mgED/Var 50mg ED/ Eq 600mgWk stopping 3wks prior pct
    running HCG every 7th week @ 500iusED for 5-7 days and and also from wk 31 to halfway through wk 32

    gonna try to incorp some slin/lr3 in pct

  8. #8
    fantasy is offline New Member
    Join Date
    May 2005
    Posts
    19
    Quote Originally Posted by taiboxa
    running HCG every 7th week @ 500iusED for 5-7 days and and also from wk 31 to halfway through wk 32

    good point there about the test.
    HCG recomendatin was very welcome!! thanx-

  9. #9
    taiboxa's Avatar
    taiboxa is offline "Vanity Redefined" ~VET~
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    lol im not telling :D
    Posts
    29,207
    Quote Originally Posted by fantasy
    good point there about the test.
    HCG recomendatin was very welcome!! thanx-
    no prob hcg has always confused me so i researched hell outta it...
    and im not saying take my advice for it was just a compilation of all the info i found to best suit my needs....
    you should research and make your own assumption...

  10. #10
    fantasy is offline New Member
    Join Date
    May 2005
    Posts
    19
    I've used hcg @ 500iu E3D with pleasant results.. but for 20 weeks at the most.

  11. #11
    fantasy is offline New Member
    Join Date
    May 2005
    Posts
    19
    bump

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •