Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 40 of 41
  1. #1
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079

    I finally figured out the secrete to bodybuilding

    Cell and Nitro Tech, mcdonalds, and talking on my cell phone at the gym!! boo yaa

  2. #2
    MASTER's Avatar
    MASTER is offline "I Own You"
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    England
    Posts
    4,432
    dont 4 get pump tech

  3. #3
    _Tiger_ is offline Member
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    760
    lol everyone flames nitro tech, I honestly saw some awesome results with it. but yea its way over priced (I tried it in 9th grade when i was dumb)

    you forgot roids! lol and then it sounds like some of my friends/guys at this rich ass gym I go to sometimes...its so funny

  4. #4
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    Hmmmmm did you mean secret?

  5. #5
    Commando_Barbi's Avatar
    Commando_Barbi is offline AR's Arresting Angel Vet
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Hawaii
    Posts
    6,183
    I still love you even if you can't spell!

  6. #6
    MASTER's Avatar
    MASTER is offline "I Own You"
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    England
    Posts
    4,432
    who needs roids after all greg kovacs gained 23 pounds of mass on cell tech alone, tho clearly when u come off it u look like crap notice kovacs whilst on cell tech looked pretty gd, but when he came off, that 23 pounds disappeared.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails I finally figured out the secrete to bodybuilding-kovacs03.jpg   I finally figured out the secrete to bodybuilding-aaat0220.jpg  

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    the gym
    Posts
    4,195
    The true secret to bodybuilding is there is no secret.

  8. #8
    Evil Predator's Avatar
    Evil Predator is offline Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Moncton
    Posts
    1,453
    who needs roids after all greg kovacs gained 23 pounds of mass on cell tech alone, tho clearly when u come off it u look like crap notice kovacs whilst on cell tech looked pretty gd, but when he came off, that 23 pounds disappeared.
    Try the BSN stack, its obviously the key to Ronnie Colemans success... Thats a nitrix stomach, not a bloated steroid gut

  9. #9
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by Commando_Barbi
    I still love you even if you can't spell!
    Obviously I meant secret, law/engineerin students dont have to spell duhh

  10. #10
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by _Tiger_
    lol everyone flames nitro tech, I honestly saw some awesome results with it. but yea its way over priced (I tried it in 9th grade when i was dumb)

    you forgot roids! lol and then it sounds like some of my friends/guys at this rich ass gym I go to sometimes...its so funny
    ummm

  11. #11
    *Narkissos*'s Avatar
    *Narkissos* is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Barbados
    Posts
    16,357
    Quote Originally Posted by needmorestrength
    ummm
    Ditto....

  12. #12
    scriptfactory's Avatar
    scriptfactory is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Germany
    Posts
    3,490
    Quote Originally Posted by Narkissos
    Ditto....
    I concur.

  13. #13
    _Tiger_ is offline Member
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    760
    lol you assholes, i was in 9th grade for cryin out loud

  14. #14
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by _Tiger_
    lol you assholes, i was in 9th grade for cryin out loud
    Is that picture from 9th grade as well

  15. #15
    _Tiger_ is offline Member
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    760
    Quote Originally Posted by JamesC
    who needs roids after all greg kovacs gained 23 pounds of mass on cell tech alone, tho clearly when u come off it u look like crap notice kovacs whilst on cell tech looked pretty gd, but when he came off, that 23 pounds disappeared.
    dude your before and after pics were bogus, this is what Cell Tech really can do for you


  16. #16
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by _Tiger_
    dude your before and after pics were bogus, this is what Cell Tech really can do for you

    lets not forget dball only cycles yeesh lol

  17. #17
    mitch428cj's Avatar
    mitch428cj is offline Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    East Coast
    Posts
    685
    Who here is saying nitro tech dosnt work

  18. #18
    Tazwell's Avatar
    Tazwell is offline Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    TEXAS
    Posts
    1,100
    Quote Originally Posted by mitch428cj
    Who here is saying nitro tech dosnt work
    that is some funny shxt right there..

  19. #19
    chest6's Avatar
    chest6 is offline Banned
    Join Date
    May 2005
    Posts
    23,390
    Quote Originally Posted by mitch428cj
    Who here is saying nitro tech dosnt work
    that looks quite real

  20. #20
    mitch428cj's Avatar
    mitch428cj is offline Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    East Coast
    Posts
    685
    that actually is real , just not real muscle

    http://www.delgu.de/Gallerie/Klaus%2...klauskaak.html

  21. #21
    _Tiger_ is offline Member
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    760
    Lol that injectable oil crap that makes your sh*t look big and/or greatly out of proportion

  22. #22
    LoggedOut is offline Junior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    105
    Quote Originally Posted by needmorestrength
    Cell and Nitro Tech, mcdonalds, and talking on my cell phone at the gym!! boo yaa
    I dont understand why someone has to start one of these threads every coupla weeks with the SAME joke inside every time.......... just my .02

  23. #23
    IronFreakX's Avatar
    IronFreakX is offline Banned
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    U.S.A.
    Posts
    8,803
    wuts actually ironic is that , i know a dude who takes all kinda hyped powders mega mass 400 ,nitro , cell , etc...
    eats crap :mcdonalds , burgers , choc etc..
    works out alot: doing 20-30 sets per workout
    and has the body of a fitness model

    makes ya wonder huh

  24. #24
    collar's Avatar
    collar is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    6,192
    i used to eat macdonalds after training lol
    and b4
    and when ever i can

  25. #25
    *Narkissos*'s Avatar
    *Narkissos* is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Barbados
    Posts
    16,357
    McDonalds is the undiscovered anabolic agent X.

  26. #26
    *Narkissos*'s Avatar
    *Narkissos* is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Barbados
    Posts
    16,357
    It is fueld by the anabolic powerhouse: partially-dihydrogenated-arteryclogger-garbage-monohydrate superflavone-X

    ...don't be acting stupid like Brrr Duh...

  27. #27
    mitch428cj's Avatar
    mitch428cj is offline Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    East Coast
    Posts
    685
    Quote Originally Posted by Narkissos
    It is fueld by the anabolic powerhouse: partially-dihydrogenated-arteryclogger-garbage-monohydrate superflavone-X

    ...don't be acting stupid like Brrr Duh...
    You just had to give away the secret ingrediant , nothings more anabolic than loading up on Nitro Tech then smashing the a few Big macs

  28. #28
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by LoggedOut
    I dont understand why someone has to start one of these threads every coupla weeks with the SAME joke inside every time.......... just my .02
    I dont understand why someone who nobody knows has to offer his two cents when everyone is enjoying this thread.. Dont hate because you thought cell tech and nitro tech worked.. and PS thats why the joke is funny, because is a reoccuring topic, and now its not funny because I had to explain it to you yeesh

  29. #29
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by IronFreakX
    wuts actually ironic is that , i know a dude who takes all kinda hyped powders mega mass 400 ,nitro , cell , etc...
    eats crap :mcdonalds , burgers , choc etc..
    works out alot: doing 20-30 sets per workout
    and has the body of a fitness model

    makes ya wonder huh
    So like the dude in tigers avatar? hehe

  30. #30
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by Narkissos
    It is fueld by the anabolic powerhouse: partially-dihydrogenated-arteryclogger-garbage-monohydrate superflavone-X

    ...don't be acting stupid like Brrr Duh...
    LMFAO

  31. #31
    SplinterCell's Avatar
    SplinterCell is offline Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    1,929
    McGriddles are the most anabolic food ever concieved!

  32. #32
    w_rballs's Avatar
    w_rballs is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Buckeye state
    Posts
    2,653
    Quote Originally Posted by SplinterCell
    McGriddles are the most anabolic food ever concieved!

    ill have to corret u here partner. KFC and chow mein are. jsut ask starter77777 or whatever the fluck his name was " filled to the brim with protein!" ha ha

  33. #33
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by w_rballs
    ill have to corret u here partner. KFC and chow mein are. jsut ask starter77777 or whatever the fluck his name was " filled to the brim with protein!" ha ha
    lmfao that was some funny shit man!! Was he banned?

  34. #34
    w_rballs's Avatar
    w_rballs is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Buckeye state
    Posts
    2,653
    Quote Originally Posted by needmorestrength
    lmfao that was some funny shit man!! Was he banned?

    oh yea. cause rememebr the pics werent even him

  35. #35
    scriptfactory's Avatar
    scriptfactory is offline Anabolic Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Germany
    Posts
    3,490
    Quote Originally Posted by w_rballs
    ill have to corret u here partner. KFC and chow mein are. jsut ask starter77777 or whatever the fluck his name was " filled to the brim with protein!" ha ha
    I love that quote! Filled to the brim!!! What a douche.

  36. #36
    Prime's Avatar
    Prime is offline Naturally perfect
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Tropical England
    Posts
    3,531
    remember to use caffine free hydroxycut when you cut

  37. #37
    Jdawg50's Avatar
    Jdawg50 is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Mountains
    Posts
    3,095
    Could you hook me up with a source for Nitrotech?
    Thanks
    Cyberrights only

  38. #38
    chest6's Avatar
    chest6 is offline Banned
    Join Date
    May 2005
    Posts
    23,390
    Quote Originally Posted by Prime
    remember to use caffine free hydroxycut when you cut
    wtf did they take everything out of that stuff that works

  39. #39
    LoggedOut is offline Junior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    105
    Quote Originally Posted by needmorestrength
    I dont understand why someone who nobody knows has to offer his two cents when everyone is enjoying this thread.. Dont hate because you thought cell tech and nitro tech worked.. and PS thats why the joke is funny, because is a reoccuring topic, and now its not funny because I had to explain it to you yeesh
    Wow thanks man,,, i like totally get it now

  40. #40
    needmorestrength's Avatar
    needmorestrength is offline Anabolic Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    Canada eh
    Posts
    7,079
    Quote Originally Posted by Jdawg50
    Could you hook me up with a source for Nitrotech?
    Thanks
    Cyberrights only
    shhhhhhhhhhh your not supposed to ask for sources yeesh lol

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •