Anabolics
Search More Than 6,000,000 Posts
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 40 of 60
  1. #1
    primodonna is offline Female Member
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,149

    What is your porn star name...

    Take the name of your first pet (this is your first name) and the name of the street you lived on when you were born (this is your last name)...

  2. #2
    peaker's Avatar
    peaker is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2001
    Posts
    1,079

    sounds funny...

    Ricky Braidhill, sounds very old school

    Peak

  3. #3
    EXCESS's Avatar
    EXCESS is offline Retired Moderator
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    CANADA
    Posts
    4,450
    Benji Stony

  4. #4
    nymattyk's Avatar
    nymattyk is offline Member
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    new york
    Posts
    620
    Matt Blanche......i think matty blanche has a nicer ring to it

  5. #5
    baby mac's Avatar
    baby mac is offline Associate Member
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    NC
    Posts
    164
    Rock Ashburton

  6. #6
    partyboynyc is offline Anabolic Member
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    NYC
    Posts
    5,143

    hahaha

    get ready for this.....COCO DEVILLE!!!,hahaha we did this test back in the day when we were kids.i never thought it would come up again.wow thats' too funny.

    actually went i was in college we all made up porn names for ourselves and mine was BIG DADDY LONGSTROKE.HAHAHAHA.

    and my DJ name(when we use to rap in the dorms,haha) was WHITE CRACKER MC, if you must know,hahaha

    dear god i never thought this shit would ever come up again!!!!i'm dying right now for some reason this is too funny

  7. #7
    dane26's Avatar
    dane26 is offline Retired Moderator
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Zoo-York
    Posts
    2,532
    Max Bridle...the man, the myth, the legend

  8. #8
    peaker's Avatar
    peaker is offline Senior Member
    Join Date
    Aug 2001
    Posts
    1,079
    LOL @ dane

    Peaker

  9. #9
    TNT's Avatar
    TNT
    TNT is offline Retired Moderator
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Mid-Atlantic U.S.
    Posts
    1,413

    Cool And you're sure you're straight?

    Originally posted by partyboynyc
    get ready for this.....COCO DEVILLE . . .
    Beautiful, Partyboy! That's life in the village catchin' up with you!

    I'm afraid mine would be Corky Rugby.

    Corky was a chihuahua; my second dog was Corky's brother, Poco. Which would definitely not be a good name, since poco is Spanish for small. (Which, of course, I am not. Yeah, yeah . . . in either department.)

  10. #10
    partyboynyc is offline Anabolic Member
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    NYC
    Posts
    5,143

    hahaha

    and yes, TNT, i love women very much.so stop calling me!!hahaha.

    CoCo was my first little brown poodle and Deville was a street i grew up in in slumville Asbury Park, NJ.anyone from NJ knows what i'm talking about.it wasn't til a year after i was born and my dad's big promotion that we got to buy a beachhouse and live at the shore,haha so.............coco deville it is!!haha

  11. #11
    primodonna is offline Female Member
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,149
    COCO DEVILLE... i love it!

    Mine would be Kelsey/Ginger Russell

    Babymac- or should i say Rock... i like yours too

  12. #12
    PaPaPumP's Avatar
    PaPaPumP is offline Retired Moderator
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    Outside your bedroom wind
    Posts
    4,470
    Buster Liberty


    That's gotta work.

    Bust-her Liberty...It's gold baby, 24k style.

  13. #13
    EXCESS's Avatar
    EXCESS is offline Retired Moderator
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    CANADA
    Posts
    4,450
    Originally posted by PaPaPumP
    Buster Liberty
    You told me you grew up on Cherry street!

    Hey, nobody said to keep it clean...

  14. #14
    KBgrl's Avatar
    KBgrl is offline Female Member
    Join Date
    Oct 2001
    Posts
    909
    saber murray meow!

  15. #15
    cosmokramer's Avatar
    cosmokramer is offline Junior Member
    Join Date
    Aug 2001
    Posts
    101
    Originally posted by EXCESS


    You told me you grew up on Cherry street!

    Hey, nobody said to keep it clean...
    OMG, that is the funniest shit I've heard in a while.

  16. #16
    MBaraso's Avatar
    MBaraso is offline Retired Mod
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Somewhere
    Posts
    7,611
    That's good Primo...... Mine would be: Sebastian - Side Hill.
    Sounds ok to me..........
    And YES I have pics!! lol

    M

  17. #17
    baby mac's Avatar
    baby mac is offline Associate Member
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    NC
    Posts
    164
    Thanks Primo. We used to do stuff like this at practice in highschool when we got bored and our coach wasnt around. We did it with your middle name and street name though. Avris Ashburton that way. And yes that is my real middle name.
    Last edited by baby mac; 12-08-2001 at 02:38 AM.

  18. #18
    pureanger is offline Senior Member
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Back from Hell
    Posts
    1,821
    Romeo Ridge

  19. #19
    Pete235's Avatar
    Pete235 is offline Retired Moderator
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Canada
    Posts
    6,289
    Pete - Rascal Hollingdrake


    Roberta - Coco Rutledge

  20. #20
    MarkyMark's Avatar
    MarkyMark is offline Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Long Beach, Ca
    Posts
    804
    Brutus Prince Valley ....

    This is a scary thread .... leave it to primo

  21. #21
    KeyMastur is offline VET
    Join Date
    Sep 2001
    Posts
    7,435

    Re: What is your porn star name...

    Originally posted by primodonna
    Take the name of your first pet (this is your first name) and the name of the street you lived on when you were born (this is your last name)...
    that's no fair b/c all my (my parents) dogs have been girls....i'm not havin a girl's porn star name.

    besides, i thought it was your middle name + street name. in that case, it's :

    Wayne Golden Bear

  22. #22
    primodonna is offline Female Member
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,149
    This is funny as hell...cherry street? LMAO

    Bert AND partyboy's names are coco? hmmmmmm

    KeyMastur- i still want to hear your name even if it's a girl

  23. #23
    Mike Guest
    Coco Deville?!!?!?

    That would be your drag name

  24. #24
    KeyMastur is offline VET
    Join Date
    Sep 2001
    Posts
    7,435
    Originally posted by primodonna
    KeyMastur- i still want to hear your name even if it's a girl
    Ok ok, it's Mitzi Golden Bear

  25. #25
    PaPaPumP's Avatar
    PaPaPumP is offline Retired Moderator
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    Outside your bedroom wind
    Posts
    4,470
    That shits classic key.


    Primo...killer thread!

  26. #26
    primodonna is offline Female Member
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,149
    NOW my name would be... (that is my parents' pet and street as i am pet-less)

    BJ Ireland

  27. #27
    EXCESS's Avatar
    EXCESS is offline Retired Moderator
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    CANADA
    Posts
    4,450
    BJ!!! Thats classic. I can imagine what your porn specialty might be, eh BJ?

  28. #28
    primodonna is offline Female Member
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,149
    EH!!!

  29. #29
    ann's Avatar
    ann
    ann is offline Female Member
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    USA
    Posts
    1,128
    Arthur Nimitz......... Hell, maybe after a few years on some Deca ....the name could fit

  30. #30
    partyboynyc is offline Anabolic Member
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    NYC
    Posts
    5,143

    MIKE!!!

    my days as COCO DEVILLE are over.it was just a passing phase i tried once in college,hahaha.damn no secret is ever safe!!

  31. #31
    Pete235's Avatar
    Pete235 is offline Retired Moderator
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Canada
    Posts
    6,289
    Here's another (differen't pet...differen't address)

    Julius Pine Haven

  32. #32
    dane26's Avatar
    dane26 is offline Retired Moderator
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Zoo-York
    Posts
    2,532

    Re: hahaha

    Originally posted by partyboynyc
    and yes, TNT, i love women very much.so stop calling me!!hahaha.

    he calls YOU too??????

  33. #33
    FLY's Avatar
    FLY
    FLY is offline New Member
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    OHIO
    Posts
    38
    I've heard this joke before but I remember it being slightly different. Any way, I'm Bo Wilke. AKA Big Bo.

  34. #34
    Terinox's Avatar
    Terinox is offline The One & Only
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Canada
    Posts
    5,013
    Mine would be, Blacky Main.

  35. #35
    Full Intensity's Avatar
    Full Intensity is offline Anabolic Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Toronto, Canada
    Posts
    3,281
    Tiger Black Smith

  36. #36
    edraven29 is offline Associate Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    canada
    Posts
    240

    Wink funny stuff where do you guys come up with these things

    fluffy glenn would be mine mouhahahahahahahah

  37. #37
    partyboynyc is offline Anabolic Member
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    NYC
    Posts
    5,143

    WE HAVE A WINNER!!!!!!!!

    FLUFFY GLENN TAKES THE CAKE!!YOU KNWO LIKE THE GIRLS WHO "FLUFF" THE GUYS BEFORE THEY GO ON SET.YOU WIN IMO!!!

  38. #38
    primodonna is offline Female Member
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    3,149

    Re: funny stuff where do you guys come up with these things

    Originally posted by edraven29
    fluffy glenn would be mine mouhahahahahahahah
    is that your name or just what you do... edraven- a fluff girl!

  39. #39
    edraven29 is offline Associate Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    canada
    Posts
    240

    no way

    My cats name is fluffy and the steet i stay on is called glenn street.

    He is a beautiful cat, he is light blonde and is well fluffy thats why i called him that, my other cat is called nitro and roxy, and the other one is called madame petite so what could i have for a pornstar let me see.

    Glenn Nitro

    Roxy Glenn

    Madame Glenn

    Glenn Fluffy

    or Nitro Glenn

    think i am getting the hang of it , now i gotta find a contract to have sex with amazing girls and get paid, well not sure that my girlfriend is gonna like that one, but hey it pays good money .....

  40. #40
    JRMY2711's Avatar
    JRMY2711 is offline Associate Member
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    GEORGIA
    Posts
    327
    mine sounds pretty bad

    bubbles southlake

    go ahead laugh it up

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •